rollerbank boetes en inbeslagnamen (België)

Algemene vragen over Derbi.
teijeG
Beginnende Derbi fan
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 21 okt 2020, 19:01
Vervoersmiddel: Beta rr track 2013

rollerbank boetes en inbeslagnamen (België)

Ongelezen bericht door teijeG »

hallo iedereen, vandaag toen ik op weg was ben ik tegen gehouden door de politie. Mijn brommer rijd op teller een dikke 65 à 70 nu heb ik wel geluk gehad dat ik niet op de rollen moest en ze in de tegenovergestelde richting tegen kwam waardoor ze mijn snelheid niet hebben kunnen meten of etz. Wel kloeg de agent over mijn uitlaat (de yasuni r1) maar naar mijn wete is deze gecertificeerd( iemand enig idee waar ik dit certificaat kan verkrijgen?). Nu op ter zaken te komen : moest ik op de rollen gezet worden wat zou de boete dan zijn en de maatregelen? vanaf hoeveel word een bromfiets klasse B in beslag genomen? alvast bedankt voor jullie reactie!
kyano2p
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 11 nov 2021, 11:11
Vervoersmiddel: sherco sm50

Re: rollerbank boetes en inbeslagnamen (België)

Ongelezen bericht door kyano2p »

Hangt zelf af welke politiezone en door wie je wordt tegengehouden .

Hier bij mij zijn ze echt mild .

De wettelijke snelheid met correctie eraf is 55 km/h


Ik ben zelf eens tegengehouden geweest en mijn brommer ging 75 , enigste wat ze zeiden was dat ik moe dlorgaan (zonder boete, inbeslagname) omdat ze een goeie dag hadden .

I ken ook persoonlijk mensen die ook een keer werden tegengehouden en die ree 65 en moest direct een boete betalen van 220 euro en mocht gewoon verder doorrijden .

Maar je kan ook ongeluk hebben een meisje die ik ken reed 85 op de roller en haar brommer werd in beslaggenomen en moest een boete betalen van 3000 euro ( ook vervoer en garagekosten in begrepen)

Enigste wat ik kan zeggen is vanaf als je een verdachte auto ziet bij mij vooral undercover skoda's hoe je zeker aan de snelheid en probeer weg te rijden dan doe ze nooit iets .



Zoals ik zei je moet geluk hebben of je een klote fliek hebt ofniet
ManuDRD-Racing
Beginnende tuner
Berichten: 282
Lid geworden op: di 14 apr 2020, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2008 75cc mvt iron max(verkocht)
Piaggio zip 2 takt 2010 stage6 racing mk2 70cc(verkocht)
Piaggio zip 4 takt 2009 (verkocht)
Gilera Runner 2002 (verkocht)
Aprillia sx80 2007
Locatie: Middelburg

Re: rollerbank boetes en inbeslagnamen (België)

Ongelezen bericht door ManuDRD-Racing »

Denk niet dat diegene dit na een jaar nog leest
42 schreef: di 23 aug 2022, 12:56 Heb je ook een gucci tasje ?
Plaats reactie