Ik rij nu al een tijdje met een generic trigger 2011, en ik heb geen klachten maar ik zou deze graag opdrijven dat hij een beetje sneller rijdt. Ik heb de cdi vervangen door een onbegrensde cdi maar als ik op mijn hoogste versnelling rij tegen de wind heeft hij niet genoeg kracht om 45 te blijven rijden enkele keren heb ik mijn carbu opengehaald en gekuist maar geen verschil.
Als iemand raad weet laat maar weten bedankt.
ps op de lage versnellingen trekt hij wel goed.
weinig vermogen schakelbrommer.
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: https://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: https://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland
Re: weinig vermogen schakelbrommer.
De uitlaat en carbuarateur zullen ook nog begrensd zijn, uitlaat dmv een prop en carbuarateur dmv een plaatje.
Als je die beiden er uit haalt en een grotere sproeier steekt moet je rond de 70-75 kunnen halen.
Ik wist trouwens niet dat Generic in 2011 al met een begrensde cdi werkt, weet je zeker dat er een begrensde op zat eerst ?
Als je die beiden er uit haalt en een grotere sproeier steekt moet je rond de 70-75 kunnen halen.
Ik wist trouwens niet dat Generic in 2011 al met een begrensde cdi werkt, weet je zeker dat er een begrensde op zat eerst ?
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: generic trigger 2011
Ik denk toch wel dat de cdi ook begrensd was. de uitlaat is normaal niet begrensd (leo vince uitlaat=> meestal geen prop toch ?) ook zit er geen plaatje in de carbu maar u denkt dat een grotere sproeier het probleem zou kunnen verhelpen? momenteel zit er een 90 in.
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Leovince uitlaat is altijd begrensd.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl