Airsalletje 50
Geplaatst: vr 28 mei 2021, 20:05
Goeedenavond,
Even een paar mooie vraagjes, ik had laatst van een bekende de welbekende Airsal 50 gekocht. Lees dr veel leuke dingen over dat het voor de prijs best mooi spul is, alleen de afwerking viel soms tegen. Nou heeft deze cilinder een hele kleine warmloper gehad volgens hem, hij is toen "professioneel" aangepakt en ziet er erg knap uit (denk ik). Poorten zijn netjes bijgevijld en er zit gewoon een nieuw zuigertje bij.
Nu ga ik er voor zorgen dat de cilinder over een paar weken gaat trouwen met het blok, alleen heb ik zo mijn twijfels over sommige dingen. Ik rij op een DRD Racing uit 08' #85, en nu heeft deze een ander gereviseerd blok gekregen aangezien het oude blok naar de klote was (gedaan door de vorige eigenaar). Dit nieuwe blok heeft een startmotor en is dus volgensmij niet hetzelfde type blok als origineel onder de DRD Racing zit.
Lang verhaal kort, ik wil weten of mijn krukas het trouwen ook zeer leuk gaat vinden of dat deze toch gaat protesteren net na de bruiloft (Grote krak). Ding heeft bijna 17k op de teller staan, ik weet niet hoeveel km het blok heeft gelopen na de revisie en of toen de krukas is vervangen. Kan de cilinder op de krukas zonder problemen? ;D
Even een paar mooie vraagjes, ik had laatst van een bekende de welbekende Airsal 50 gekocht. Lees dr veel leuke dingen over dat het voor de prijs best mooi spul is, alleen de afwerking viel soms tegen. Nou heeft deze cilinder een hele kleine warmloper gehad volgens hem, hij is toen "professioneel" aangepakt en ziet er erg knap uit (denk ik). Poorten zijn netjes bijgevijld en er zit gewoon een nieuw zuigertje bij.
Nu ga ik er voor zorgen dat de cilinder over een paar weken gaat trouwen met het blok, alleen heb ik zo mijn twijfels over sommige dingen. Ik rij op een DRD Racing uit 08' #85, en nu heeft deze een ander gereviseerd blok gekregen aangezien het oude blok naar de klote was (gedaan door de vorige eigenaar). Dit nieuwe blok heeft een startmotor en is dus volgensmij niet hetzelfde type blok als origineel onder de DRD Racing zit.
Lang verhaal kort, ik wil weten of mijn krukas het trouwen ook zeer leuk gaat vinden of dat deze toch gaat protesteren net na de bruiloft (Grote krak). Ding heeft bijna 17k op de teller staan, ik weet niet hoeveel km het blok heeft gelopen na de revisie en of toen de krukas is vervangen. Kan de cilinder op de krukas zonder problemen? ;D