Loopt niet verder dan 4000 toeren

Algemene vragen over Derbi.
Kenai2K5
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 26 dec 2021, 22:10
Vervoersmiddel: Derbi DRD Evo LMT 2008

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door Kenai2K5 »

Jullie zijn geweldig!
Ik wacht eerst af op mijn antwoord en als ik die niet krijg ga ik verdere stappen ondernemen.

Nu weer terug bij mijn probleem wat ik nog steeds heb,
Ik heb dus nu mijn “echte” Dellorto 19mm gemonteerd op mijn brommer met sproeier 92 want die zat ook in mijn oude carburateur, ook een 19mm, en zodra ik dan het gas helemaal opentrek dan verzuipt hij en valt hij uit maar met weinig gas rijdt hij prima.
Ik heb nu verschillende sproeiers net geprobeerd heb een 88 geprobeerd zelfde verhaal en een 98 en dat was sowieso te groot want die ging heel snel al verzuipen.
Dus dan lijkt het op een kleinere dan 88 maar dat is wel gek toch? Omdat ik in mijn vorige carburateur een 92 had en ik nu kleiner moet?
Valse lucht speelt denk ik geen rol, want ik heb een luchtfilter slang waar geen gaten etc in zitten.

Weet iemand wat ik nog meer kan proberen?
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door 42 »

Toch kleinere sproeier proberen, wel goed de bougiekleur blijven checken dat die niet lichter dan koffiebruin is.
De nieuwe carb sluit overal toch net wat beter af misschien.
Kenai2K5
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 26 dec 2021, 22:10
Vervoersmiddel: Derbi DRD Evo LMT 2008

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door Kenai2K5 »

42 schreef: wo 10 mei 2023, 19:09 Toch kleinere sproeier proberen, wel goed de bougiekleur blijven checken dat die niet lichter dan koffiebruin is.
De nieuwe carb sluit overal toch net wat beter af misschien.
Ik ga het proberen en laat het weten.
Trouwens iemand een aanrader voor een hoogtoerige uitlaat bovenlangs voor een 70cc.
Ik heb nu een Leovince V6 rijdt erg lekker maar gaat 90 en is aardig verroest waardoor mijn cilinder de roest ook op zich neemt.
Ik vind uitlaten met een mooi cross of schel geluid wel mooi ipv zo’n zacht geluid.
Als er suggesties zijn hoor ik het graag;)
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door 42 »

SCR Corse RacingLine 70, Stage6 streetrace, yasuni cross hm
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door 42 »

"Goedendag,

Daar is inderdaad een merk verkeerd gekoppeld geweest en die heb ik aangepast. Het artikel is gedupliceerd van een originele Dellorto en daarbij is simpelweg vergeten het merk aan te passen.

Hopende u hiermee genoeg te hebben geïnformeerd."

Fout wordt iig toegegeven dus.
Maakt je klacht ook weer sterker.
Kenai2K5
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 26 dec 2021, 22:10
Vervoersmiddel: Derbi DRD Evo LMT 2008

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door Kenai2K5 »

42 schreef: wo 10 mei 2023, 13:14 "Beste,

Waarmee kan ik u helpen? Ik begrijp niet helemaal wat ik voor u kan betekenen.
Hopende u hiermee genoeg te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Linda

Cityparts.nl"

Weer een vrouw die me niet snapt...damn... :crazy:
Wordt vervolgd :D
Ik kreeg dit als reactie:

Goedendag,

Dit heeft simpelweg verkeerd op de website gestaan, heeft niks te maken met oplichting maar het product is gedupliceerd van een ander artikel en daarbij is vergeten het merk aan te passen.
U kunt het producten retourneren dat is geen probleem. Dan betalen wij deze gewoon aan u terug.

Hopende u hiermee genoeg te hebben geïnformeerd.
Kenai2K5
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 26 dec 2021, 22:10
Vervoersmiddel: Derbi DRD Evo LMT 2008

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door Kenai2K5 »

42 schreef: do 11 mei 2023, 15:17 "Goedendag,

Daar is inderdaad een merk verkeerd gekoppeld geweest en die heb ik aangepast. Het artikel is gedupliceerd van een originele Dellorto en daarbij is simpelweg vergeten het merk aan te passen.

Hopende u hiermee genoeg te hebben geïnformeerd."

Fout wordt iig toegegeven dus.
Maakt je klacht ook weer sterker.
Precies dat dus
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door 42 »

Mooi dat dat iig is opgelost, erg slap excuus verder van ze maar goed.
Kata 2.0
Tuner
Berichten: 328
Lid geworden op: wo 09 feb 2022, 12:46
Vervoersmiddel: Brommer

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door Kata 2.0 »

Wel mooi dat je de spullen gewoon mag terugsturen. En als de pagina ondertussen echt is aangepast ben ik toch bereid om hun verklaring te geloven.
Kenai2K5
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 26 dec 2021, 22:10
Vervoersmiddel: Derbi DRD Evo LMT 2008

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door Kenai2K5 »

42 schreef: do 11 mei 2023, 17:39 Mooi dat dat iig is opgelost, erg slap excuus verder van ze maar goed.
Klopt ze hebben er nu wel replica bij gezet:)
Ja inderdaad gewoon zeggen dat klein foutje was terwijl alles van die pagina verkeerd stond maar het is aangepast.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door 42 »

Kata 2.0 schreef: do 11 mei 2023, 20:51 Wel mooi dat je de spullen gewoon mag terugsturen. En als de pagina ondertussen echt is aangepast ben ik toch bereid om hun verklaring te geloven.
Als ze iedereen die de imi carb gekocht heeft..en nu onterecht denken een echte dell te hebben..op de hoogte brengen en eventueel compenseren dan ben ik t met je eens maar dat zie ik niet gebeuren.
Zijn er veel van verkocht wss.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door 42 »

En t verhaal klopt gewoon niet, er stond bijv. een foto van een imi carb met daarboven een dellorto logo, dat kan alleen door bewust knippen/plakken lijkt me.
Kata 2.0
Tuner
Berichten: 328
Lid geworden op: wo 09 feb 2022, 12:46
Vervoersmiddel: Brommer

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door Kata 2.0 »

42 schreef: do 11 mei 2023, 23:54 En t verhaal klopt gewoon niet, er stond bijv. een foto van een imi carb met daarboven een dellorto logo, dat kan alleen door bewust knippen/plakken lijkt me.
Het probleem is dat in de meeste webshops (net zoals bij andere online bedrijven) er verschillende afdelingen zijn die wel hun eigen werk goed kunnen maar niks kennen van de rest.

Als er beslist wordt om zoals in dit geval caburateurs te verkopen zal de aankoopdienst daar voor zorgen. Omdat de mensen op de aan-/verkoopkoopdienst niks van websites kennen zullen die de opdracht om dat online te plaatsen doorgeven aan degene die de website onderhoudt.
Maar die kent dan weer enkel hoe een website werkt en meestal niks van brommers en/of onderdelen.
In sommige gevallen zal een gewone medewerker dat, als ze met een vooraf klaargestoomd webshopsoftwarepakket werken, doen maar ook dan is niet altijd zeker dat zij alles kennen van hetgeen ze in dat pakket op de juiste plek droppen.

En de foto is geen knip-plakwerk maar bestaat uit verschillende elementen. Je kan dat ongeveer vergelijken als verschillende plaatjes die samen 1 groot plaatje vormen.

Ik vermoed dat ze in dit geval gewoon een lege pagina of copy van een bestaande hebben genomen en daar de carburateur afbeelding hebben ingeplaatst zonder de rest aan te passen. Dus met het dellortho logo er nog op.

Dat het gaat om verschillende plaatjes kan je merken door met je muis over de carbuafbeelding te schuiven en dan naar het DMP logo te gaan. Je zal zien dat als je over de carbu gaat dat wat veranderd van helderheid en je muisaanwijzer een handje is, schuif je dan naar het DMP logo zal je merken dat je muisaanwijzer overgaat in een pijltje en eens je aan het logo aankomt terug een handje wordt.
Daardoor kan je zien dat het over 2 vershillende plaatjes en/of gemarkeerde velden gaat.

Eventueel moet je ns op F12 drukken, dan verschijnt er (meestal rechts) een venster waarin je heel wat van de structuur van die webpagina kan opmaken.

Waarmee ik niet wil zeggen dat het geen opzet kan zijn, maar soms is het echt gewoon een misser.
Kenai2K5
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 26 dec 2021, 22:10
Vervoersmiddel: Derbi DRD Evo LMT 2008

Re: Loopt niet verder dan 4000 toeren

Ongelezen bericht door Kenai2K5 »

Klopt inderdaad.
Ik heb btw nu sproeier 78 in gedaan en alsnog verzuipt hij als ik mijn gas open gooi ongeveer in het midden van de gashendel.
Of ik moet nog kleiner maar vindt het wel echt raar.
Plaats reactie