Ervaringen Webshop

Algemene vragen over Derbi.
Gebruikersavatar
jony
Pro tuner
Berichten: 2049
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 11:09
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo
Locatie: Bemmel > Gelderland

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door jony »

easyparts is wel overzichtelijk maar ik kan daar ook veel niet vinden omdat ze het niet hebben terwijl dat soms echt propere dingen zijn die elke webshop wel heeft..dat is wel vervelend
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
+-5profileerservice
Beginnende tuner
Berichten: 258
Lid geworden op: za 29 okt 2011, 15:43
Vervoersmiddel: Derbi GPR50 Zundapp GTS50 Derbi Senda 70cc in aanbouw
Locatie: Beesd

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door +-5profileerservice »

Hele goede ervaringen met Jos Dijkman nette site en snelle levering :thumbup:

Slechte ervaring met Opvoeren.nl je word er aan het lijntje gehouden of ze iets
nu wel of niet gaan leveren!
Maar na weken toch me geld terug gehad :eerie:
Zeg ut gauw ben rasund druk!!
Gebruikersavatar
Daan22
Pro tuner
Berichten: 3852
Lid geworden op: ma 03 okt 2011, 12:45
Vervoersmiddel: derbi drd racing 2008 (verkocht)
YZ 250 F Rinaldi
Locatie: België

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Daan22 »

Scoorparts

goedkoper dan vele andere webshops enkel klopt niet alles wat ze je aandieden. zoals bij de mvt premium ontsteking staat erbij dat die 18 curven heeft maar die eprom moet je erbij kopen :wall:

en ze kunnen je ook welleens laten wachten op je bestelling :eerie:
#22
koentjuhh1234
Pro tuner
Berichten: 621
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:35
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2007
Locatie: Doetinchem

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door koentjuhh1234 »

Scootparts levert ook wel eens verkeerde spullen had 19mm spruitstuk besteld krijg ik een 28mm.... :problem: :eh:
DerbiXL
Banden plakker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 04 dec 2011, 21:22
Vervoersmiddel: Derbi met twee wielen

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door DerbiXL »

@ Racevoenk: De Millenium van MVT is ook niet met een 18 curven Digibox. Die kun je alleen los bestellen / kopen. Zal er ook wel bij staan denk ik. Naar mijn bescheiden mening ook zinloos om die voor op straat te gaan gebruiken. Maar ja, wie weet ben jij een circuit racert.

@ koentjuhh: jij maakt zekers nooit fouten :think: Het gaat er om of ze opgelost worden toch?
De wijzen komen uut het oost-n
koentjuhh1234
Pro tuner
Berichten: 621
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:35
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2007
Locatie: Doetinchem

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door koentjuhh1234 »

DerbiXL schreef:@ Racevoenk: De Millenium van MVT is ook niet met een 18 curven Digibox. Die kun je alleen los bestellen / kopen. Zal er ook wel bij staan denk ik. Naar mijn bescheiden mening ook zinloos om die voor op straat te gaan gebruiken. Maar ja, wie weet ben jij een circuit racert.

@ koentjuhh: jij maakt zekers nooit fouten :think: Het gaat er om of ze opgelost worden toch?
Natuurlijk kan ik fouten maken maar heb contact opgenomen en ik kan die 19mm wel krijgen maar dan moet de verpakking nog heel zijn enzo en dat was nou eenmaal niet het geval want aan de binnenkant stond de maat niet aan de buitenkant.. En het zou me uiteindelijk 20 euro extra kosten om de goede te krijgen dus das wel minder... Verder wel goede levering enzo
DerbiXL
Banden plakker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 04 dec 2011, 21:22
Vervoersmiddel: Derbi met twee wielen

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door DerbiXL »

verpakking moet heel zijn??? Echt niet. Staat er ook niet. Dit is de tekst die op hun site staat:

Hieraan zijn enkele voorwaarden verbonden. Zo betaal je altijd zelf de kosten van het terugbrengen of terugsturen. Mochten wij verantwoordelijk zijn voor een fout geleverd artikel dan worden uitsluitend en alleen de portokosten van TNT vergoed. Dit doen wij uitsluitend per bank. Stuur een product indien mogelijk in de originele verpakking retour.

Kost je niets dus als het fout geleverd is. Misschien heb je het fout besteld? Tja dan moet je een pakketzegeltje van 6.75 kopen. Moest ik tenminste wel.

Ik bestel trouwens nu altijd bij http://www.bromfietsonderdelenXL.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Is ook van hetzelfde bedrijf, maar dan alleen schakel onderdelen. Zoekt veel makkelijker imho.
De wijzen komen uut het oost-n
koentjuhh1234
Pro tuner
Berichten: 621
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:35
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2007
Locatie: Doetinchem

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door koentjuhh1234 »

Bij mij deden ze echt super moeilijk heb het nr gecheckt op de lijst was gewoon goed besteld.. maar heb nu toch al wat anders..
Gebruikersavatar
Daan22
Pro tuner
Berichten: 3852
Lid geworden op: ma 03 okt 2011, 12:45
Vervoersmiddel: derbi drd racing 2008 (verkocht)
YZ 250 F Rinaldi
Locatie: België

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Daan22 »

scootparts heeft wel al meermaals fout geleverd. dus ik geef ze een - :eerie:
#22
DerbiXL
Banden plakker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 04 dec 2011, 21:22
Vervoersmiddel: Derbi met twee wielen

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door DerbiXL »

RaceVoenk schreef:scootparts heeft wel al meermaals fout geleverd. dus ik geef ze een - :eerie:
dat begrijp ik niet. Nu is het ineens "meermaals" , terwijl je zelf eerst aangeeft verkeerd verondersteld te hebben dat je een digibox bij een std millenium verwacht. Dat klopt dus niet en is hun niet aan te rekenen. Dan maar een tandje opschakelen :lol: door te zeggen 'meermaals". Komt imho wat zwakjes over om dat zo te reageren :sad:

Maar ja, niet iedereen is positief over de bovengenoemde shops. Van elke shop kun je wel een mindere reactie lezen. Gelukkig trekt iedereen z'n eigen conclusies eruit dat is het mooie van een forum :clap:
De wijzen komen uut het oost-n
Gebruikersavatar
Daan
Beheerder
Berichten: 4446
Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Daan »

DerbiXL schreef:
RaceVoenk schreef:scootparts heeft wel al meermaals fout geleverd. dus ik geef ze een - :eerie:
dat begrijp ik niet. Nu is het ineens "meermaals" , terwijl je zelf eerst aangeeft verkeerd verondersteld te hebben dat je een digibox bij een std millenium verwacht. Dat klopt dus niet en is hun niet aan te rekenen. Dan maar een tandje opschakelen :lol: door te zeggen 'meermaals". Komt imho wat zwakjes over om dat zo te reageren :sad:

Maar ja, niet iedereen is positief over de bovengenoemde shops. Van elke shop kun je wel een mindere reactie lezen. Gelukkig trekt iedereen z'n eigen conclusies eruit dat is het mooie van een forum :clap:
Hallo Marcel,

Ten eerste, leuk dat je je hier hebt aangemeld. Weliswaar om ordinair reclame te maken maar dat wil ik nog wel door de vingers zien.

Onlangs heb ik bij jullie een ontsteking bestelt, hier zijn jullie duidelijk van op de hoogte, aangezien ik meer malen mail contact heb opgenomen met jullie, wat overigens erg slecht gaat/is. Maar goed ik had dus een ontsteking bestelt waarin in de advertentie stond dat er een eprom met 18 verschillende curves bij zat. Nu kreeg ik de ontsteking binnen en bleek dit helemaal niet waar!

Erg leuk dat scootparts dit nu ineens heeft aangepast op de website, dat de digibox optioneel is. Dit was de originele advertentie.

Afbeelding

Ook erg vervelend dat er niet meer gereageerd word op mijn mail. Ik raad deze zaak, net als alle andere webshops van BicatoXL erg af. Ik leg liever wat meer geld neer voor een beetje service die Josdijkman en Easyparts leveren. Als daar iets fout gaat geven zei hun fout tenminste toe en regelen ze dit met de klant. Echter bij Scootparts word er verteld dat dit mijn fout is en dat ik dat maar had moeten weten.

BicatoXL, BromfietsonderdelenXL kan dus geen orders of goed woord meer van mij verwachten.
koentjuhh1234
Pro tuner
Berichten: 621
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:35
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2007
Locatie: Doetinchem

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door koentjuhh1234 »

ahaaaa dus die DerbiXL is Marcel van scootparts e.d. hij mailde mij ook ja.. Okee.. Weten we dat ook weer volgende keer dus maar 1 eurotje meer dokken voor goede service
Gebruikersavatar
jony
Pro tuner
Berichten: 2049
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 11:09
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo
Locatie: Bemmel > Gelderland

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door jony »

Easyparts isnaltijd wel goed alleen ik heb geen antwoord op mn mail en ik heb vorige week donderdag een bestelling gedaan en ik vond dat ik het uiterlijk vandaag tog wel moet hebben maar zelfs vandaag nog niet en het is dinsdag..de weekende okeoke en. Op de maandag word vaak ook niks geleverd, dan verwacht ik hem dinsdag maar nog niet :problem:
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
DerbiXL
Banden plakker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 04 dec 2011, 21:22
Vervoersmiddel: Derbi met twee wielen

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door DerbiXL »

Mijn naam is Peter en ik werk o.a. part time voor BromfietsonderdelenXL.nl (en heb mijn Senda uit 2006 al een paar maanden ingeruild voor een koekblik) Maar als het er hier zo aan toe gaat dan zegt dat meer over Daan dan over mijn werkgever. Ons team doet zijn best om iedere klant de service te geven waar die recht op heeft.

Daarbij hoort iedere klant zich aan de normale leveringsvoorwaarden te houden. En Daan had het recht om de ontsteking terug te sturen als die vindt dat ie niet aan de voorwaarden voldoet. ( er stond inderdaad een vette fout in de tekst) Gewoon retour afzender en centjes terug. (naar ik begrepen heb is de termijn van 14 dagen retourrecht speciaal voor Daan verlengt!!!!)

Maar nee, Daan wil iets wat niet kan en reageert dan ineens maar niet meer op e-mail. Ook neemt Daan niet de moeite een geschil voor te leggen aan ons webwinkel Keurmerk. Die zijn er speciaal voor klanten als Daan.

Nee, Daan denkt er beter aan te doen ons bedrijf te duperen door het recht in eigen hand te nemen en er een persoonlijke vete van te maken en ons op zijn forum zwart te maken. Dat is niet erg fair naar ons bedrijf en medewerkers, maar ook niet erg slim. Printscreens worden namelijk opgeslagen en aan het dossier toegevoegd.

Vergeet niet dat een bedrijf uit meer dan de eigenaar bestaat. Er werkt een team mensen die hun best doen voor jouw als klant. Dat doen ze graag, want ze eten er met hin families van. Denk daar eens over na als je maar zo iets op een forum knalt omdat je toevallig iets niet bevalt. (ik zou het persoonlijk meer op prijs stellen als je even een e-mail stuurt met de melding dat er wellicht een fout in de tekst staat)

Kijk; kritiek is goed. Als er wat fout gaat mag dat gezegd worden. Daar is een forum ook voor. Maar wat Daan aan het doen is gaat over een grens. Dan heet het laster. Omdat er niet de hele waarheid verteld wordt. Ik hoop dat ik hiermee e.e.a. in het juiste daglicht heb gezet en wat duidelijkheid heb gebracht.

Als Daan nog enig fatsoen heeft dan zet ie e.e.a. zelf ook recht en biedt ie zijn excuses aan voor zijn handelswijze. Dan een dikke laag zand er over en verder maar weer. Met Derbi, want daar draait het om.
De wijzen komen uut het oost-n
Gebruikersavatar
Daan22
Pro tuner
Berichten: 3852
Lid geworden op: ma 03 okt 2011, 12:45
Vervoersmiddel: derbi drd racing 2008 (verkocht)
YZ 250 F Rinaldi
Locatie: België

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Daan22 »

ik ben ook genaaid door hun dus ik begrijp waarom Daan zo reageert :eerie:

als er in de tekst duidelijk staat 18 curve en je krijgt die niet dan is het toch normaal dat je zo reageerd, ik hoopte ook dat ik de 18 curve zou krijgen maar ik kreeg hem niet en dat vind ik jammer.
als ze hun fout wilden toegeven dan hadden ze de gewone eprom teruggevraagd en de 18 curve in de plaats gegeven :eerie:
#22
DerbiXL
Banden plakker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 04 dec 2011, 21:22
Vervoersmiddel: Derbi met twee wielen

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door DerbiXL »

Je hebt dan kennelijk last van hetzelfde als Daan. Kennelijk ook een hardnekkig iets. Is ook erg lastig dit via een forum te communiceren. Als ik je irl tegen zou komen zou je anders reageren dat weet ik zeker. Maar achter een toetsenbord is lekker veilig en kun je je lekker dwars en stoer opstellen. Jammer dat wel. Ik dacht dat ik het duidelijk genoeg had geformuleerd hierboven. Zo niet, bel me eens of stuur een berichtje. Beter nog, kom eens langs.
De wijzen komen uut het oost-n
Gebruikersavatar
Daan
Beheerder
Berichten: 4446
Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Daan »

Hallo Peter,

Ten eerst, ik knal niet zomaar iets op een forum. Hier denk ik overna. Ook is dit niet een actie om jullie website zwart te maken. Dit topic is gestart om ervaring met webshops te delen. En dit is exact wat ik gedaan heb. Helaas kan de tekst op internet heel anders worden begrepen als dat ik het in werkelijkheid bedoel. Jullie voelen je direct aangevallen terwijl ik het zo niet bedoel.

Verder is er over de mail nooit over retour etc. gesproken, en dit is ook niet wat ik wilde. Ik heb jullie in der tijd een oplossing aangeboden, als jullie hier niet mee akkoord gaan sta ik daar volledig achter en maak ik jullie website ook niet zwart. Echter is mij nooit duidelijk vertelt per mail dat mijn oplossing onmogelijk te realiseren is. Inmiddels hebben jullie de site al gerectificeerd waardoor toekomstige klanten wel goed geïnformeerd zijn/worden.

Dat ik beheerder ben van dit forum wil nog niet zeggen dat ik meer ben als alle andere gebruikers. Het enigste wat ik hier doe is het forum beheren zodat er niet off-topic gespam of beledigingen plaats vinden.

Verder sta ik nog steeds achter mijn ervaring/mening. Omdat ik het op die manier heb ervaren.

Verder contact graag via e-mail: daan@derbi-forum.nl zodat dit topic weer gebruikt kan worden zoals het bedoelt is. Ervaringen met elkaar delen over webshops.
Gebruikersavatar
PeterNoFear
Schakelrijder
Berichten: 183
Lid geworden op: vr 03 dec 2010, 20:02
Vervoersmiddel: Senda SM
Locatie: Nietap.
Contacteer:

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door PeterNoFear »

Bromfietsshop.nl

Dikke vette -

2 banden en wat ori stickers besteld, banden waren in de aanbieding dus wss wel op voorraad, duurde 1 volle week, slecht verpakt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sander
Moderator
Berichten: 4244
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 14:52
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Locatie: Vught
Contacteer:

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Sander »

originele onderdelen duren altijd lang dus is nog best netjes. ik on 2 maanden wachte.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Gebruikersavatar
ThejustF1
Schakelrijder
Berichten: 180
Lid geworden op: ma 10 okt 2011, 19:42
Vervoersmiddel: Derbi Extreme '09
Locatie: Emmeloord

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door ThejustF1 »

Bromfietsshop.nl twijfelgevalletje,

Had een paar dingetjes besteld handkappen velglint etc, had t grootste gedeelte netjes binnen na 2-4 dagen

Maar mijn handkappen en knipperlicht glaasjes waren niet op voorraad, (kan)
Deze zouden nageleverd worden, dus na 5-7 dagen heb ik een email gestuurd over wanneer mijn spullen verzonden zouden worden, toen na 2 dagen nóg een x hetzelfde mailtje gestuurd, en toen kreeg ik wel antwoord...

Ik ben nu 21 dagen verder sinds mijn bestelling, en de handkappen komen binnen enkele dagen bij hun binnen :eerie:


Ze hebben veel, overzichtelijke site, snelle levering en goede service als alles op voorraad is en alles goed loopt, maar als er iets niet op voorraad is is de service echt 3x niks
Bwoaaaaaaaap klik. Bwwwwwoaaaaaaaaaap

Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=40&t=9236" onclick="window.open(this.href);return false; Derbi x-Treme kopen?
Plaats reactie