Ervaringen Webshop

Algemene vragen over Derbi.
Gebruikersavatar
Daan
Beheerder
Berichten: 4446
Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Daan »

Hier kunnen jullie al je ervaringen kwijt over webshops.
Josdijkman.nl +++++
Daan schreef:+Josdijkman.nl- Erg goede webshop. Overzichtelijk en hebben bijna alles. Ook erg goede service, je kunt ze altijd een vraag mailen en is soms dezelfde dag nog beantwoord. Verzending is ook top
DRderbi schreef:+Josdijkman.nl- Is goed, je word goed geholpen en je hebt het snel in huis. Af en toe weinig informatie bij desbetreffende producten.
Easyparts.nl ++
DRderbi schreef:+Easyparts.nl- Is echt de beste, volgende dag in huis en je word goed geholpen.
christian schreef: +Easyparts.nl- Veel optic-parts en originele onderdelen voor brommers en scooters. Levertijd binnen 3/4 werkdagen. Hier krijg je ook netjes antwoord op vragen per mail.
Gearparts24.de ++
Keijenborg schreef:+Gearparts24.de- Erg goede webshop, als ze de artikelen op voorraad hebben heb je ze binnen 3 werkdagen in huis. Ik heb al meerdere malen vragen per mail naar hun verstuurd en ik krijg netjes heeltijd een antwoord terug.
DRderbi schreef: +Gearparts-24.de- Goede site, je word goed geholpen en het is ook nog redelijk snel vanuit Duitsland.
Opvoeren.nl --
Keijenborg schreef:-Opvoeren.nl- Erg slechte webshop, bij mij duurde de levering 2 weken. Als je dan nog meer pech hebt sturen ze je ook nog het verkeerde toe. Niet goed dus!
jayz schreef:-Opvoeren.nl- Is inderdaad geen goeie site, een vriend van mij moest ook ongeveer een maand wachten op een tandwielset voor zijn Rieju. Toen die het eindelijk binnen had paste het niet en hadden ze het verkeerde opgestuurd. De levering van de goeie onderdelen duurde ook nog 2 weken.
Crosshelmen.nl +
Keijenborg schreef: +Crosshelmen.nl- Erg goede en snelle service, hij houd je prima op te hoogte van de vorderingen. Ik had mijn spullen binnen 3 dagen in huis!
Scoot-parts.nl -
DRderbi schreef: -Scoot-parts.nl- Is minder, 1 keer moest ik bijna een maand wachten tot ik het laatste product binnen had.
Gebruikersavatar
Joenne88
Pro tuner
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 17:58
Vervoersmiddel: Yamaha FZX 750, Peugeot 106
Locatie: Helmond

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Joenne88 »

+ josdijkman.nl - geven via mail goed advies, hebben bijna alles! alleen jammer dat de enveloppepost zon getrubbel is vergeleken met ideal betalen.
Roses are red, Violets are blue, and i blew my load all over You
Doekoe
Derbi fan
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 03 nov 2010, 14:51
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-treme 2003

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Doekoe »

Easyparts altijd top!
Zit ook over josdijkman te denken, dus daar zal ik zometeen ook iets meer van weten. Maar zo te horen zit dat wel goed!
Opvoeren.nl is wel grappig want die brommerboer zit dichtbij waar ik woon, maar het ziet er allemaal wat onprofessioneel uit idd! xD
The RED power!
Gebruikersavatar
Xtreme sm
Pro tuner
Berichten: 644
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 22:24
Vervoersmiddel: Derbi senda Xtreme sm 2006
Locatie: Lexmond

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Xtreme sm »

Joenne88 schreef:+ josdijkman.nl - geven via mail goed advies, hebben bijna alles! alleen jammer dat de enveloppepost zon getrubbel is vergeleken met ideal betalen.
o ja? kstuurde pas 2 mails over een teller, nix terug gekregen :evil: :evil:
mar verder wl een goede shop ;)
Gebruikersavatar
Joenne88
Pro tuner
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 17:58
Vervoersmiddel: Yamaha FZX 750, Peugeot 106
Locatie: Helmond

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Joenne88 »

elektrische onderdelen geven ze nergens garantie op, dus als het een klaagbrief is dat iets kapot is. daar doen ze idd niks mee. heb hetzelfde gehad met een benzine sensor, maar is vrij logisch van die garantie denk ik :)
Roses are red, Violets are blue, and i blew my load all over You
Ruben
Pro tuner
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 24 okt 2010, 12:31
Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Ruben »

Jos- goede service, mits op voorraad binnen 1 dag in huis als je vroeg op de dag bestelt, assortiment is groot maar zeker niet volledig.

speed-parts (aka de jager)- slechte service via de shop(wel goede service in de winkel zelf), ik had een onderdeeltje niet gekregen en heb er uiteindelijk ook nooit iets van gezien... (koste 20 cent maar je snapt het idee) bovendien duurde het 4 dagen voordat ik iets wat op voorraad was in huis had..

easyparts- goede service, als je ori onderdelen bestelt moet je wel vaak 3 tot 4 weken wachten maar ze kunnen wel echt alles voor je aankomen. (staat het er niet bij stuur dan een mailtje, ik kreeg het toen uiteindelijk nog)

met de normale in-stok onderdelen zijn ze wel binnen een dag binnen als je vroeg op de dag bestelt.

Detu-parts.nl- Slechte webshop (bestaat ook al niet meer geloof ik) je moet voorruit betalen omdat ideal niet werkt maar vervolgens duurt het 2 weken voordat je je betalings bevestiging hebt en nog eens 3 weken voordat je je spullen hebt.. wel de enige nederlandse winkel waar je veel franse onderdelen kon krijgen.

opvoeren.nl- bagger slecht, zat 4 weken te wachten op onderdelen en dan zie ik dat het geld is terug gestort (wtf??) en dan stuur ik ze een mailtje om te vragen wat er aan de hand is en zeggen ze dat ze de bestelling hebben gecanceld... verder nooit meer antwoord gehad.

gearparts- goede service en als je bedenkt dat het uit duitsland komt is het erg snel binnen.

damsport.net- goede service, ze doen niet moeilijk met gebrekkig google-frans en sturen je gewoon een antwoord terug, uiteindelijk als je bestelt hebt is het er ook vrij snel als je bedenkt dat het 1000 kilometer verderop is.. ook zijn de verzendkosten van 20 euro goed te doen en als je boven de 500 (dacht ik) bestelt is het verzendkostenvrij.

sooterdealer.nl- goede service, doen er niet moeilijk over om te leveren aan je als je wel een eigen bedrijf hebt maar geen scooterwinkel, snel in huis en omdat je het van de groothandel af koopt is het tussen de 50 en 100 euro goedkoper als op de reguliere webshops.

pepeparts- wederom goede service voor een groothandel, is de officiele importeur van malossi dus malossi is erg goedkoop aan te komen via hun (mhr team 80 van 260 euro die bij jos 395 kost..) levertijd is wel wat langer maar dat moet je maar accepteren met die prijzen.. (wel ook weer een kvk registratie vereist)

gransier.nl- wederom een groothandel, service valt wel een beetje tegen ook krijg je een manston revo binnen als je een tomahawk bestelt (heb ik opzich niks op tegen aangezien een revo wel een tikkie duurder is als 130 euro... :P ) maar toch wel redelijk slecht te noemen. ook een zeer beperkt assortiment..
Gebruikersavatar
drdwillem
Tuner
Berichten: 336
Lid geworden op: zo 28 nov 2010, 14:45
Vervoersmiddel: peugeot fox snor

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door drdwillem »

josdijkman.nl- 3 keer wat besteld, drie keer binnen 2 dagen in huis. superwebshop!!
Gebruikersavatar
mathieurnx96
Tuner
Berichten: 395
Lid geworden op: za 13 nov 2010, 11:22
Vervoersmiddel: DRD, kx500 en civic ek
Locatie: katowice

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door mathieurnx96 »

niemand iets over damsport?
I LOVE POLEN
Boeki
Pro tuner
Berichten: 4484
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
Locatie: Rotterdam/Woudenberg

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Boeki »

Ruben schreef:damsport.net- goede service, ze doen niet moeilijk met gebrekkig google-frans en sturen je gewoon een antwoord terug, uiteindelijk als je bestelt hebt is het er ook vrij snel als je bedenkt dat het 1000 kilometer verderop is.. ook zijn de verzendkosten van 20 euro goed te doen en als je boven de 500 (dacht ik) bestelt is het verzendkostenvrij.
:roll:
Open the Throttle and Smile
Gebruikersavatar
mathieurnx96
Tuner
Berichten: 395
Lid geworden op: za 13 nov 2010, 11:22
Vervoersmiddel: DRD, kx500 en civic ek
Locatie: katowice

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door mathieurnx96 »

Boeki schreef:
Ruben schreef:damsport.net- goede service, ze doen niet moeilijk met gebrekkig google-frans en sturen je gewoon een antwoord terug, uiteindelijk als je bestelt hebt is het er ook vrij snel als je bedenkt dat het 1000 kilometer verderop is.. ook zijn de verzendkosten van 20 euro goed te doen en als je boven de 500 (dacht ik) bestelt is het verzendkostenvrij.
:roll:
ah, kheb er over gekeken
bedankt
I LOVE POLEN
Boeki
Pro tuner
Berichten: 4484
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
Locatie: Rotterdam/Woudenberg

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Boeki »

Okee, kan gebeuren. ;)
Open the Throttle and Smile
Gebruikersavatar
mathieurnx96
Tuner
Berichten: 395
Lid geworden op: za 13 nov 2010, 11:22
Vervoersmiddel: DRD, kx500 en civic ek
Locatie: katowice

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door mathieurnx96 »

Boeki schreef:Okee, kan gebeuren. ;)
ik vroeg het omdatik van plan ben mijn uitlaat daar te bestellen :)
I LOVE POLEN
Boeki
Pro tuner
Berichten: 4484
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
Locatie: Rotterdam/Woudenberg

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Boeki »

Je ging toch naar Frankrijk?
Open the Throttle and Smile
Gebruikersavatar
KREGO
Pro tuner
Berichten: 1313
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 17:12
Vervoersmiddel: derbi parmakit 110cc'tje
aerox stage 6 racing 12p
Locatie: belgië

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door KREGO »

graag ontopic jongens:)

josdijkman; vriendelijk en goede service...
Parmakit 110cc @ derbi
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
nsrracer
Tuner
Berichten: 367
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 20:41
Vervoersmiddel: derbi senda drd 03
Aprilia Sr Viper
kreidler florett 1970
kreidler florett 1965
puch ms50v
suzuki tl1000R
honda cbr600
bmw 318is coupe 1992
daihatsu cuore

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door nsrracer »

easyparts: vaak wat besteld, goede en snelle levering, ook wanneer je iets zoekt wat niet vermeld staat op de site.

opvoeren.nl: 1 keer wat besteld. niks mis mee

josdijkman: vaak wat besteld, snel geleverd
Gebruikersavatar
mathieurnx96
Tuner
Berichten: 395
Lid geworden op: za 13 nov 2010, 11:22
Vervoersmiddel: DRD, kx500 en civic ek
Locatie: katowice

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door mathieurnx96 »

Boeki schreef:Je ging toch naar Frankrijk?
ik ga ook naar frankrijk, maar bij familie, moestik tijd gehad hebben zou ik hem daar gkocht hebbe :)
I LOVE POLEN
Gebruikersavatar
hans-tdi
Beginnende Derbi fan
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 05 jan 2011, 17:03
Vervoersmiddel: 2xdrd, 75er puch maxi, vw caddy

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door hans-tdi »

hallo, heeft iemand ooit iets bij www.scootfast.net besteld? wil namelijk ff een bidalot ontsteking kopen :)
mvg
waar is het goede oude forum gebleven?:(
chunho
Beginnende tuner
Berichten: 234
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 21:50
Vervoersmiddel: P2R 78SX

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door chunho »

scootfast.net is prima hoor ! had daar een scr uitlaat gekocht gewoon netjes thuis afgeleverd
Afbeelding
Gebruikersavatar
kcracy
Pro tuner
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 08 dec 2010, 09:34
Locatie: onder de rook van emmen

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door kcracy »

bromfietsshop.nl ook veel ori onderdelen en ook vaak nog goedkoper dan easyparts.nl ;) allebij zeer goede webshops bestel bij alle 2 maar nooit geen problemen gehad. :mrgreen: :mrgreen:
Boeki
Pro tuner
Berichten: 4484
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
Locatie: Rotterdam/Woudenberg

Re: Ervaringen Webshop

Ongelezen bericht door Boeki »

Heb 2 keer wat bij bromfietsshop besteld.

1e keer, probleemloos.
2e keer, misten een aantal onderdelen, en kreeg dat geld terug gestort. Had natuurlijk liever de onderdelen.

E-mail contact is wel goed daar!
Open the Throttle and Smile
Plaats reactie