kabelboom verknoeit

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
ktm Power
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda/ktm sx125

kabelboom verknoeit

Ongelezen bericht door ktm Power »

ik heb een derbi senda gekocht van 2005 waar een 80cc en hpi en allemaal andere snelle opvoer spullen heb dat er allemaal nieuw in gedaan nieuwe lagers en keeringen en krukas nieuwe cilinder en uitlaat nieuwe carbarateur om hem orgineel te maken zit er nu nog met 1 probleem dat ding had geen verlichting dus ben op zoek naar een koplamp waar kan ik die kopen en mijn kabelboom is aan stukken geknipt er valt bijna niks meer van te maken kwa electra mis ik alles heb geen km teller enz maar hoe kan ik in ieder geval mijn verlichting werkent maken en meer want uit een schema kom ik toch niet

alvast bedankt
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Re: kabelboom verknoeit

Ongelezen bericht door Boeki »

Welkom, maar heb je nooit van leestekens gehoord?

Zit die HPI er nog op? Want als die geen lichtspoel heeft geeft ie helemaal geen stroom af.

Als de kabelboom verrot is, zul je een nieuwe moeten regelen, net zoals de koplamp denk ik. Neem even een kijkje bij Aanbod.
Open the Throttle and Smile
Pau1
Derbi fan

Ongelezen bericht door Pau1 »

Als ik het zo hoor is er niks meer te maken van die kabelboom. Heb er nog wel 1 liggen. Is van een x-race 2005. Mocht je intresse hebben, dan hoor ik het wel (ook nog wel een koplamp, maar ook van een x-race).
Die HPI moet inderdaad wel een lichtspel hebben, anders heb je nog geen licht op je brommer.
derbi-yzf
Tuner
Vervoersmiddel: KTM

Ongelezen bericht door derbi-yzf »

Pau1 schreef:Als ik het zo hoor is er niks meer te maken van die kabelboom. Heb er nog wel 1 liggen. Is van een x-race 2005. Mocht je intresse hebben, dan hoor ik het wel (ook nog wel een koplamp, maar ook van een x-race).
Die HPI moet inderdaad wel een lichtspel hebben, anders heb je nog geen licht op je brommer.

makkelijkste is idd gewoon een andere kabelboom (heb ik evt ook wel) en dat scheelt je een hoop werk.
als je hpi hebt zonder lichtspoel heb ik nog wel een lichtspoel ligge

gr
drdwillem
Tuner
Vervoersmiddel: peugeot fox snor

Ongelezen bericht door drdwillem »

Afbeelding
heb jij zon ding met zo'n geel draadje aan je hpi zitten? zo nee, dan zul je geen licht van je brommer krijgen..
Plaats reactie