Hallo hallo
Ik heb vorige week eindelijk een accu in mijn Senda X-Race gezet omdat ik hem zonder accu heb gekocht, ook heb ik er een achterlicht met RAW opgezet. Dit werkte en ik kon op contact ook gewoon toeteren, maar sinds een paar dagen klinkt de accu weer net zo zwak als zonder accu en het vreemdste, als ik mijn knipperlichten aanzet knipperen beide knippers, ongeacht de richting die ik aanzet. Volgens een vriend van me branden de knipperlichten ook nog heel zwak maar dat weet ik niet zeker.
Heb al gekeken of de draden geen contact maken, maar heb die gewoon met m/f plugs aangesloten en geisoleerd met duct tape en het werkte eerst ook. Is mijn accu leeg of zo? En zou dit ook mijn knipperlichten kunnen verklaren?
Knipperlichten en toeter werken beun
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda x-treme 2008
Re: Knipperlichten en toeter werken beun
mijn accu was ook is leeg en dan dee men derbi ook raar, laad je accu eens op en zie wat het dan doet
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006
Zal eens kijken of een kennis een acculader heeft en zien wat ie dan doet. Dit is toch behoorlijk storend
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda drd sm 50
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=9750
je moet een nieuwe accu ook altijd eerst opladen voordat je hem in je brommer zet, het is slecht voor die accu om hem meteen aan te sluiten.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
- Pro tuner
Hm, dat heb ik nooit eerder gehoord. Maar hij hoort tijdens het rijden toch vanzelf op te laden? Zal later deze week of volgende week eens proberen op te laden met de autolader van de overbuurman en zien of dit het fikstpeter96M schreef:je moet een nieuwe accu ook altijd eerst opladen voordat je hem in je brommer zet, het is slecht voor die accu om hem meteen aan te sluiten.

-
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda drd sm 50
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=9750
Stond op het doosje van mn accu 

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
- Pro tuner
Voor zover ik me kan herinneren was die beschrijving Chinees hahapeter96M schreef:Stond op het doosje van mn accu