Derbi dashboard kapot

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
Miguel
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi GPR

Derbi dashboard kapot

Ongelezen bericht door Miguel »

Beste allemaal,
vandaag me brommer langs de scooter zaak gebracht om me ketting te laten spannen, en nieuwe handvaten erop te zetten. Toen ik hem kwam ophalen flikkerde me dashboard, wat ik al raar vond. Hij verhaalde de schade echter op mij (wat me sterk lijkt, aangezien ik hem gewoon werkend had afgeleverd). Hij wil het voor me repareren als ik opdraai voor de kosten (oftewijl ik word hier dik afgezet :thumbdown:). Ikke dus later terug met m'n moeder, krijg ik een of ander verhaal over me accu. Ook dit lijkt me sterk aangezien het die ochtend nog werkte.

Toen toch maar naar huis gereden, en me kilometer teller / toerental teller doen het niet. Soms als ik aan de kabels trek komt het dashboard weer tot leven, maar dat is van korte duur. Ook het handvat van de gashendel zit extreem lost, iemand tips?

Als iemand weet hoe je dit moet fixen, laat het me a.u.b weten. Ik ben ten einde raad en ook door me budget heen. :(

Ps. Hij slaat nu ook snel af, stottert, enzovoorts...

Groeten,
Miguel
DerbiSendaWouter
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Evo Limited Edition

Re: Derbi dashboard kapot

Ongelezen bericht door DerbiSendaWouter »

Gewoon mee terug gaan naar de dealer en zorgen dat jij je brommer weer gemaakt krijgt.
Het kan niet zo zijn dat als je hem daarna toebrengt en de dealer maakt er iets aan kapot dat jij dan op moet draaien voor de schade.
Niet te makkelijk nee voor een antwoord nemen, desnoods ga je wat verder met aangifte, maar dit is natuurlijk een laatste stap.
Probeer eerst tot een fatsoenlijke oplossing te komen met de dealer.
Always Strive And Prosper
Rikkert058
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi drd racing limited edition 2008 .

Re: Derbi dashboard kapot

Ongelezen bericht door Rikkert058 »

Heb dit ook eens gehad waarschijnlijk een kabel die massa maakt! komt meestal voor bij je accu controleer dit even of laat dit controleren!
Groetjes!
Gezocht;Netjes en complete scr corse hm 50/70 onderlangs ? ; http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=41&t=14601

Te koop;Nieuwe Yasuni Cross HM ! ; http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=5 ... hm#p280344
Plaats reactie