Elektrisch schema Derbi GPR 50 R 2005

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
kolsthoorn
Banden plakker
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 19:12
Vervoersmiddel: Derbi GPR 50R 2005

Elektrisch schema Derbi GPR 50 R 2005

Ongelezen bericht door kolsthoorn »

Hoi Allen,

Ben sinds gisteren de eigenaar van een Derbi GPR 50 Racing uit 2005 (een opknapper).
De kappen zijn niet perfect en de electra werkte niet op het moment dat ik de brommer gekocht had.

Na wat klungelen in de kabelboom bleek het zo te zijn dat hier een los kabeltje hing.
Na het correct aansluiten hiervan werkte de electra direct wat ook zorgde voor een werkende start motor.
Jammer genoeg geeft de bougie nog geen vonk (maar dat ter zijde).

Nu heb ik op internet flink rond gezocht naar een elektrisch schema voor de Derbi GPR 50 Racing '04 maar heb jammer genoeg niet veel kunnen vinden.
Uiteindelijk kwam ik wel een mooie manual tegen voor de GPR 50 E1, maar jammer genoeg is deze niet identiek met de E2 (2004).

Na wat verder zoeken kwam ik uiteindelijk een schema tegen die volgens mij bij mijn brommer hoort:
Afbeelding

Jammer genoeg is dit het enige stukje schema wat ik heb kunnen vinden (en dus geen lijst met onderdelen die overeenkomen met de nummers in de afbeelding) waarvan de resolutie ook niet al te hoog is.

Mijn vraag is dus of iemand hier toevallig een manual met onder andere dit schema erin (of overige manuals) voor mijn brommer heeft liggen.

Alvast bedankt.

Kevin.
Plaats reactie