Ik kom een onderdeel tegen aan de linkerkant van de brommer, waarvan ik niet weet wat de functie is. Zoals je kunt zien is daar een draad doorgeknipt. Weet iemand welk onderdeel dit is en waarom die draad doorgeknipt is?
Welk onderdeel staat hier op de foto?
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi sm 50
Welk onderdeel staat hier op de foto?
Ik heb een derbi sm50 uit 2008 gekocht.
Ik kom een onderdeel tegen aan de linkerkant van de brommer, waarvan ik niet weet wat de functie is. Zoals je kunt zien is daar een draad doorgeknipt. Weet iemand welk onderdeel dit is en waarom die draad doorgeknipt is?

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Kia Cerato 2.0 16V Sport,
Derbi SM DRD Racing 07 - Locatie: Oss Noord-Brabant
Re: Welk onderdeel staat hier op de foto?
dat is de SPANNINGSREGELAAR dat is voor het opladen van je accu en het regelen van de spanning die dynamo op wekt en die draad is een aarde draad die moet je eve door verbinden met de andere draad dat is wel belangrijk
en zie ik nou je claxon in het bakje achter de accu ligen ?
en zie ik nou je claxon in het bakje achter de accu ligen ?
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi sm 50
Ja inderdaad, Die lag daar toen ik hem kocht. Waar hoort die claxon eigenlijk te zitten?
Wat zou de reden zijn geweest om die draad door te knippen denk je?
Wat zou de reden zijn geweest om die draad door te knippen denk je?
- WoutBaars
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM X-Race 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=17163
Claxon gaat op dezelfde bout van je KVS reservoir
Mijn aarde van m'n spanningsregelaar was ook door en dat heeft me een heleboel lampjes gekost, alles was doorgebrand.
Kabeltjes strippen en er een kabelschoentje/kroonsteen op zetten
Mijn aarde van m'n spanningsregelaar was ook door en dat heeft me een heleboel lampjes gekost, alles was doorgebrand.
Kabeltjes strippen en er een kabelschoentje/kroonsteen op zetten
patryk023 schreef:Mijn bougie is erg klein, er past alleen maar een flesje olie in en een paar kleine dingentjes zoals reserver zekeringen, weet misschien iemand of je je bougie groter kan maken?