Hoi, ik heb een drd pro uit 2006 maar sinds ik de startmotor heb vervangen wist de teller zich zelf soms ineens tijdens het rijden zodat de trip km naar 0 gaat. Weet iemand waardoor dit komt?
Tevens heb ik nog een probleempje, als ik de spanning meet zonder contact geeft die 12volt aan, en zodra ik hem op contact zet nog maar 10,5 volt waardoor de startmotor het niet meer doet
Bij voorbaat dank!
DRD teller doet raar
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi DRD LTD '07 - Derbi DRD pro '06 - tomos A35 70cc
Re: DRD teller doet raar
Het ''wissen'' van de teller kan maar door 1 dingen komen en dat is verlies van stroom, of je kabels zitten niet goed op je accu of je accu is leeg/dood.Tim Ruesen schreef:Hoi, ik heb een drd pro uit 2006 maar sinds ik de startmotor heb vervangen wist de teller zich zelf soms ineens tijdens het rijden zodat de trip km naar 0 gaat. Weet iemand waardoor dit komt?
Tevens heb ik nog een probleempje, als ik de spanning meet zonder contact geeft die 12volt aan, en zodra ik hem op contact zet nog maar 10,5 volt waardoor de startmotor het niet meer doet
Bij voorbaat dank!
Nu geef je toevallig ook aan dat je voltage laag is, dit gaat dus perfect samen met bovenstaand probleem.
Oplossing : hang je accu aan de oplader, probleem nog steeds ?,> nieuwe accu kopen
-
- Beginnende Derbi fan
Heel er bedankt James! Zou binnenkort even de accu opladen en laten weten of die het dan weer normaal doet.
-
- Beginnende Derbi fan
Heb de accu opgeladen maar de teller wist nog steeds regelmatig. Startmotor doet het ook niet dus moet binnenkort even alles door meten tot waar de stroom komt in de goede hoeveelheid en dan reageer ik wel weer