Hallo ,
Weet er iemand hoe ik een stage 6 teller kan aansluiten op een yamaha dt van 2006 heb het schema al overlopen en word er niet wijzer van.
Mvg
Aansluiten stage 6 teller
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Yamaha dt50
Re: Aansluiten stage 6 teller
Teller werkt al (kan zien hoe snel ik ga) maar moet nog de benzineleter en toerenteller aansluiten iemand die kan helpen ?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR - Gallery: Honda mtx
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=18731 - Locatie: onder een steen in overijssel
toerenteller moet als ik mij niet vergis ergens aan de cdi benzine teller zou ik zelf niet weten (heb geen jamerha dus zou niet weten hoe dat met de benzinemeter zit)
het zou mischien wel handig zijn als je een foto van het schema stuurt en het even hier neer zet
het zou mischien wel handig zijn als je een foto van het schema stuurt en het even hier neer zet

Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: KTM 525 EXC
Merc CLS500
Merc S500
Derbi 85cc - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=19543
Wat handig zou zijn is als iemand een how-to maakt over die krengen zodat dit niet 3/4x per maand gevraagd wordt.
Wikkel je toerenteller kabel om je bougiekabel, benzine sensor hang je waar je oude tank sensor zit, misschien even een houdertje fabriceren. Er zit in ieder geval al een gat.
Wikkel je toerenteller kabel om je bougiekabel, benzine sensor hang je waar je oude tank sensor zit, misschien even een houdertje fabriceren. Er zit in ieder geval al een gat.
Fabioxz schreef: Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..