Bedankt voor je reactie. De gele draad met nu nog blauwe afgeknipte stekker ga ik via een nieuwe originele connector verbinden met geel/rood richting spanningsregelaar. De andere gele draad met zwarte stekker vroeg ik me af waar die op hoort. Nergens als ik je goed begrijp.
De beschrijving van Garfield komt niet overeen met het onderstaand schema, vandaar mijn verwarring en misschien ook wel de problemen.
Volgens Garfield:
Zo te zien moet je deze als volgt aansluiten :
(Vanaf de aansluitingen gezien )
1. 2. 3
4. 5. 6
Op 4 komt de gele draad van de ontsteking.
Op 1 komt de + van de akku
Op 6 komt de geel/groene draad (massa)
Op 2 komt de oranje draad die naar de knipperlichtschakelaar op je stuur gaat.
Op 5 komt de geschakelde + van het kontakt.(rood/zwart)
Pen 3 blijft dus over...
Volgens het schema:
Op 4 komt de gele draad van de ontsteking (lichtspoel) via geel/rood
Op 1 komt de + van de accu
Op 6 komt de geel/groen draad (massa)
Op 2 komt de geschakelde + van het contact (rood/zwart)
O
p 5 komt de oranje draad die naar de knipperlichtschakelaar op je stuur gaat.
Op 3 komt de gele draad naar je achterlicht en stuurschakelaar
Ik heb inmiddels wel een foto van een kabelboom gevonden waarin de kleuren zitten zoals ze in het schema staan en ook op de posities zoals ze bij mij zitten. Mocht iemand nog een foto hebben van een werkend en goed aangesloten geheel en deze met ons wil delen, zou fijn zijn
