Zoals je al las… ik bestelde een nieuwe voorkoplamp voor mijn derbi senda drd racing 2012, maar als ik met mn pinkerlichten pink gaat mn voorlamp uit wanneer mn pinker aanpinkt en aan wanneer mn pinker uit gaat en zo heel de tijd al ik pink. Ook als ik in neutraal sta of in lage toeren gaat mn lamp niet aan alleen wanneer ik in hogere toeren ga. Ik meette mijn spanningsregelaar en kreeg 5v bij mn lamp. Weet iemand wat het probleem is en goe ik dit oplos?
Grtjs,
Mijn nieuwe koplamp valt uit als ik pink.
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Aprilia SX70
aRe: a0Mijn nieuwe koplamp valt uit als ik pink.
Hoi,
Is het toevallig een led koplamp. Led koplampen lopen op 12V. Sluit hem eens rechtstreeks op de batterij aan om zeker te weten dat dat werkt. Zoja, aansluiten op het contactslot.
Hoop dat dit helpt
Is het toevallig een led koplamp. Led koplampen lopen op 12V. Sluit hem eens rechtstreeks op de batterij aan om zeker te weten dat dat werkt. Zoja, aansluiten op het contactslot.
Hoop dat dit helpt
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Dervi senda drd racing
Re: aRe: a0Mijn nieuwe koplamp valt uit als ik pink.
Ja het is een led koplamp. En ik heb het rechtstreeks op mn batterij en deze werkt dan wel goed. Maar dus op het contactslot aansluiten, is dat dan 1 draad aansluiten aan het contactslot?
-
- Beginnende Derbi fan
Re: Mijn nieuwe koplamp valt uit als ik pink.
Dan moet je zowel plus als min op de min draad van je contactslot zetten
-
- Beginnende Derbi fan
Re: Mijn nieuwe koplamp valt uit als ik pink.
Testen welke wat doen, en als ik jou was zou ik het normale licht direct aansluiten en tussen het grootlicht nog een schakelaar plaatsen zodat je die aan en uit kan zetten.