derbi senda sm analoge toerenteller doet raar

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
Specna
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Hebo Tomahawk 80cc: verkocht
Suzuki RMZ 450 SM

derbi senda sm analoge toerenteller doet raar

Ongelezen bericht door Specna »

Ik ree een keer naar huis en gaf op een gegeven moment stop me toeren teller er mee(niet digitaal) hij geeft geen toeren meer aan soms als je lang toeren aan houd in zen vrij schiet tie even naar 4k toeren en dan schiet tie weer terug?
5 minuten ervoor deed die het nog perfect?
derbiAmor
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 03

Re: derbi senda sm analoge toerenteller doet raar

Ongelezen bericht door derbiAmor »

Heb je wat zelf gecheckt of meteen gepost?

Kabel breuk?
Vies / slecht connectie in een van de connectors achter op de teller.

Ik zit ook met een probleem met mij electra. Het is net kermis, alle lampen doen wat ze willen. Behalf kop, achter en rem lampen. Maar mij toerenteller doet het meer niet dan wel. Soms springt ie aan, en vervolgens zijn winterslaap weer in :D mij bike laad ook niet bij. Maar toen ik een nieuwe volle accu erin deed werkte alles perfect. Ik heb ook het gevoel dat het aan mij spanningsregelaar ook ligt. Moet nog wat dingen testen. Ben ook bezig om een how to/ troubleshooting hiervoor te maken, ik denk dat ik het vrijdag wel klaar krijg.

Om een lang verhaal kort te maken. Je moet wat dingen nakijken en test. Op moment kan het echt van alles zijn.
GEZOCHT: Derbi Senda DRD SM 2003 Supermotard Zadel
Specna
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Hebo Tomahawk 80cc: verkocht
Suzuki RMZ 450 SM

Re: derbi senda sm analoge toerenteller doet raar

Ongelezen bericht door Specna »

Ja had het al gevonden bleek dus zo te zijn toen ik alles uit elkaar had gehaald (nieuwe accu enz) dat toen ik alles weer in elkaar zette dat de rode draad van de accu klem zat tussen het zadel, dus die was dooormidden en maakte soms contact.
maar weer gesoldeert en wertk weer perfect.
Plaats reactie