Ik weet niet of dit de geschikte categorie is om het te vragen, dus excuses mocht het niet zo zijn

Graag hoor ik suggesties wat het kan zijn met oplossingen

Alvast bedankt,
Miguel
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Ik ben nergens aangewet behalve de bekabeling rondom de kuip [lampen, knipperlicht, remmen, choke enz...]. Klinkt misschien stom, maar waar vind ik de stationairschroef?Joram schreef:Choke doet alleen maar meer benzine geven.
Nergens valse lucht rond de inlaat?
Stationairschroef niet enorm ingedraaid, luchtschroef op 1.5 slagen?
ik weet het niet maar mn 17,5 dell geeft gewoon meer benzine hoor..Heavy Fuel schreef:Choke vermindert de hoeveelheid lucht die toe gevoerd wordt.
Waardoor het mengsel rijker wordt.
rechts van je brommer op de carberateur. je hebt dan een kruiskop-schroefje daar zitten ook soort ribbels op waar door je die met de hand kan verdraaien. die moet je hebben en dan tegen de klok in draaien om he stagionair te regelen mits dit het probleem is. en anders kijken of je met de luchtschroef kan testen die zit links van die schroef naast het rubber die naar je luchtfilterbox gaat, deze moet je met een schroevendraaier bedienen. Succes!Miguel schreef:Ik ben nergens aangewet behalve de bekabeling rondom de kuip [lampen, knipperlicht, remmen, choke enz...]. Klinkt misschien stom, maar waar vind ik de stationairschroef?Joram schreef:Choke doet alleen maar meer benzine geven.
Nergens valse lucht rond de inlaat?
Stationairschroef niet enorm ingedraaid, luchtschroef op 1.5 slagen?Bedankt voor de reactie!
zo zei je t niet maar dat boeit verder ook nietHeavy Fuel schreef:Logisch dat hij meer benzine krijgt want hij krijgt minder lucht dus meer plaats voor benzine...
In verhouding is er minder lucht.Heavy Fuel schreef:Logisch dat hij meer benzine krijgt want hij krijgt minder lucht dus meer plaats voor benzine...