achterlicht raw

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
xtreme98sm
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: derbi xtreme sm 2007 en een fiets

achterlicht raw

Ongelezen bericht door xtreme98sm »

beste forumleden
vorige week ging mijn rechter knipperlicht kapot, daarna ging ook mijn achterlicht kapot remlicht deed het nog wel gwn. Dus heb ik dat tijdelijk opgelost door het gewone achterlicht aan het remlicht te lussen. Ik heb daarna een knipperlicht met raw smoke gekocht en aangesloten alleen na het aansluiten brand mijn remlicht niet meer als ik hem op contact heb staan en de rem indruk, wel doet hij het als de motor loopt hetzelfde geldt voor mijn linkerknipperlicht (deze knippert nu alleen heel snel ik weet dat er een weerstand tussen moet allleen ik weet niet hoeveel ohm?) maar mijn rechterknipperlicht doet het dus nog steeds niet.
Na het aansluiten doet mijn claxon het amper meer en branden de benzine olie en hitte lampjes constant en dus niet 5 seconden bij het starten dit was 2 weken geleden ook zo en toen heb ik er een nieuwe accu in gedaan en waren deze problemen over.

Nu is mijn vraag hoe krijg ik het rechter knipperlicht weer aan de praat?
Welke weerstandjes moeten ertussen?

Alvast bedankt!
Ik heb er nu een nieuwe zekering in gedaan en mijn toeter en dashboardlampjes en remlicht als doen het weer.
Laatst gewijzigd door xtreme98sm op wo 03 dec 2014, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
william96
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi DRD EVO 2011

Re: achterlicht raw

Ongelezen bericht door william96 »

Behalve dat knipperlicht zelfde problemen..
Plaats reactie