Km Teller Senda Evo valt uit

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
JorisM
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD EVO

Km Teller Senda Evo valt uit

Ongelezen bericht door JorisM »

Hallo,

ik heb gister de bougiedop en kabel van mij Derbi senda drd evo vervangen, zet de brommer op contact teller gaat aan en als ik de brommer start vallen alle cijfers enz weg, deze doen het pas weer als ik de brommer uitzet en de accuspanning erafhaal en weer terugzet. dan werkt weer alles todat ik de brommer start dan begint het probleem weer opnieuw. nu kan ik me niet voorstellen dat dit iets met de bougiekabel temaken heeft.

Gr Joris
Yanick
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing

Re: Km Teller Senda Evo valt uit

Ongelezen bericht door Yanick »

Kijk eens naar de kabel die je toerental meet, ff opzoeken in je draadboomschema. volgensmij werkt dat ding door het magnetisch veld van je bougie kabel op te vangen of zo, ben ik niet 100% zeker van maar zou kunnen dat er na het vervangen van die bougie kabel daar iets mis is gegaan. dat zou ik voor de zekerheid ff nalopen.
Verder kan je alle stroomdraden die naar je sensor gaan meten en kijken of er verschil in spanning is als hij alleen op contact staat of als hij loopt. kortom, gewoon even alles goed doormeten en nalopen, een middagje gaan zitten met je draadboomschema en wat geduld.

Succes
Plaats reactie