Elektra in derbi senda doet raar

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
daanhort
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda xrace 2010

Elektra in derbi senda doet raar

Ongelezen bericht door daanhort »

Beste alle,

Ik rij nu een jaar op een derbi senda xrace uit 2010, doet het helemaal goed. Nu heb ik een probleem. Wanneer ik rem of mijn knipperlicht aanzet gaan alle lampjes op mijn dashbord branden, dus het brandstof lampje, de temperatuur meter en de olie. Wanneer ik mijn knipperlicht aan zet gaan deze lampjes knipperen in de maat van het knipperlicht. Ook wanneer ik langzamer rij gaat mijn knipperlicht sneller knipperen dan dat die hoort te doen. raar toch? accu doorgemeten en die geeft 12 volt aan. zou het in de bedrading zitten? Ook gaat mijn licht wanneer ik gewoon hard rij zachter schijnen.

Ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben en misschien mij kunnen vertellen wat er misschien aan de hand zou kunnen zijn

Met vriendelijke groet,

Daan
Nickstergraas
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Senda 2004

Re: Elektra in derbi senda doet raar

Ongelezen bericht door Nickstergraas »

Toevallig heb ik dit probleem ook :think: de brommerboer zei dat er misschien een kabel op de massa zit die niet altijd geaard moet zijn. Heb alleen nog geen tijd gehad om ernaar te kijken
(Senda 2004)
EDIT:
Mijn knipperlicht is eraf gevallen en nu gebeurt het niet meer dus misschien kortsluiting in je knipperlicht...
daanhort
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda xrace 2010

Re: Elektra in derbi senda doet raar

Ongelezen bericht door daanhort »

Nickstergraas schreef:Toevallig heb ik dit probleem ook :think: de brommerboer zei dat er misschien een kabel op de massa zit die niet altijd geaard moet zijn. Heb alleen nog geen tijd gehad om ernaar te kijken
(Senda 2004)
EDIT:
Mijn knipperlicht is eraf gevallen en nu gebeurt het niet meer dus misschien kortsluiting in je knipperlicht...
Bedankt voor de Tip, ga er vanmiddag of komende week er naar kijken.
Plaats reactie