rechtsachter knipperlicht blijft constant branden

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
Tom.s
Beginnende Derbi fan
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 05 sep 2018, 20:28
Vervoersmiddel: Derbi drd 2008

rechtsachter knipperlicht blijft constant branden

Ongelezen bericht door Tom.s »

Hallo allemaal,

Ik had laats opeens problemen met de elektra van mijn derbi drd evo. Tijdens het rijden knipperden de knipperlichten opeens niet meer, en ik kwam er ook achter dat als de motor loopt, het knipperlicht rechtsachter aan blijft staan. Ik heb er nu dus een nieuwe spanningsregelaar opgezet. De knipperlichten knipperen wel weer, maar als ik mijn knipperlichten uit hebt staan blijft rechtsachter nog steeds aanbranden. Als ik naar mijn knipperlichten naar rechts doe, knippert achter wel gewoon, maar als hij niet knippert, blijft hij branden. Ik heb achter een led verlichting, die is geplaatst door de vorige eigenaar. Weer iemand hoe ik ervoor zorg dat het knipperlicht niet altijd brand als ik hem niet gebruik? hij blijft ook alleen maar branden als ik de motor heb lopen, als ik alleen contact aanheb blijft hij uit.
Gebruikersavatar
Narco
Tuner
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 apr 2017, 17:50
Vervoersmiddel: Derbi Xrace bj 2006, Derbi Xtreme bj 2007, Ford Fiesta bj 2012

Re: rechtsachter knipperlicht blijft constant branden

Ongelezen bericht door Narco »

Ik heb laatst mijn kabelboom gerepareerd en aangepast dat alles nu over de accu loopt (omdat ik geen lichtspoel heb) en heb gebruik gemaakt van de diagrammen die op internet te vinden zijn.
Daarop zie je exact hoe eea moet worden aangesloten en zo zou je ook jouw probleem moeten kunnen oplossen.

Afbeelding
4-takt krijg de tering, ik rij mengsmering !!
Plaats reactie