Action zekering

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
Fays29
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 21 sep 2019, 20:59
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme

Action zekering

Ongelezen bericht door Fays29 »

Hallo,
Ik heb een probleem met mijn derbi senda xtreme 2017 en dat is dat er zat origineel een zekering van 10 ampère in maar die is doorgebrand denk ik omdat die het gewoon niet meer doet want als die zekering in de derbi zit doet al het stroom van de derbi het niet meer zoals: geen kniperlicht, dashboard doet het niet lampen doen het niet allen voorlamp maar die werkt op de motor. Maar als ik de zekering eruit doe werkt alles wel dus ik had een nieuwe zekering gekocht bij de action ook van 10 ampère zaten ook nog meer ampères in maar als ik die van 10 ampère erin doe, de nieuwe heb ik het zelfse probleem als met de oude maar als ik eentje die hogere ampere heeft erin doe doet het dashboard het wel maar de rest het niet zoals knipperlicht etc. En het dashboard tripped hem dan helemaal want die staat dan standaard om 100 km/h en als ik wat meer gas geef gaat ie opeens naar andere getallen willekeurig. Dus mijn vraag is nu wat moet ik doen een vriend zei koop een originele zekering maar ik weet niet zeker of dat het probleem oplost.

Fays29
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Action zekering

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Zekering is een zekering. Van de Action of van Ducati origineel uit Italië.
Probeer maar een zekering 7,5ah en kijk voor de zekerheid of er nergens anders een zekering is geplaatst.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Fays29
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 21 sep 2019, 20:59
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme

Re: Action zekering

Ongelezen bericht door Fays29 »

Oke dankuwel ik zal er zo eentje proberen van 7.5a en kijken of er verschil is
Plaats reactie