Zelf kabelboom maken

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
thijskreuger
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 09 dec 2019, 11:59
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme sm 2008

Zelf kabelboom maken

Ongelezen bericht door thijskreuger »

Hoi, ik heb een derbi senda sm xtreme uit 2008. De kabelboom was zo goed als op, dus ik wilde een nieuwe. Nieuwe besteld op josdijkman.nl, maar die paste niet dus weer teruggestuurd. Nu wil ik er graag zelf 1 bouwen, maar ik vroeg me af wat ik alllemaal nodig had. Ik wil graag voorlicht, achterlicht, knipperlichten, toeter en dat aangesloten op een schakelaar. Iemand een lijstje?
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Zelf kabelboom maken

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Waarom kun je niet beter een nieuwe kopen?

Heb je nog meer opties ook (of je ze wil gebruiken of niet).
Met een zelfgemaakt kabelboom met minder opties, word je Derbi ook minder waard.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
thijskreuger
Banden plakker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 09 dec 2019, 11:59
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme sm 2008

Re: Zelf kabelboom maken

Ongelezen bericht door thijskreuger »

derbi-ftw schreef:Waarom kun je niet beter een nieuwe kopen?

Heb je nog meer opties ook (of je ze wil gebruiken of niet).
Met een zelfgemaakt kabelboom met minder opties, word je Derbi ook minder waard.
Ik weet het, maar aangezien mijn derbi nog weinig standaard dingen heeft, maakt de waardevermindering niet zo veel uit. Dit is tegelijkertijd het probleem met een nieuwe kabelboom: enorm veel aansluitingen die ik niet kan of hoef te gebruiken. Daarom is het zelf bouwen een stuk goedkoper en handiger. Want ook de aansluitingen op de kabelboom kloppen niet meer bij mijn derbi.
Plaats reactie