Derbi geeft geen vonken na alles NIEUW!

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
Flavi
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 21 nov 2021, 19:02
Vervoersmiddel: Derbi senda sm xtreme 2009

Derbi geeft geen vonken na alles NIEUW!

Ongelezen bericht door Flavi »

Hallo, ik ben al even op zoek naar mijn probleem. Maar na letterlijk 7 maand geef ik het op. Ik heb een derbi senda sm xtreme 2009 gekocht van ne maat, voor opmaak dus hij reed helemaal ni. Ik heb er al van alles voor gekocht een nieuwe kabelboom, 4x cdi, contactslot, ontsteking (helemaal, de spoel de plaat) bougie kabels/doppen. En nog altijd niks, ik heb de grondkabels na gekeken en niks. Ik heb em vandaag voor de laatste keer helemaal uiteen gedaan dus alleen de kader, blok en kabelboom + cdi.... En zo alleen de noodzakelijke dinge verbonden dat mij vonken zou moete geven. En er gebeurt gewoon HELEMAAL NIKS. weet iemand wat het zou kunnen zijn? Batterij en zo is ook opgeladen geweest dus de lampjes op mijn stuur gingen wel aan.
coen.derbi
Schakelrijder
Berichten: 138
Lid geworden op: vr 03 sep 2021, 16:36
Vervoersmiddel: derbi senda sm x-treme 2005 parmakit 95cc!
derbi drd 03 sm malossi 80!

Re: Derbi geeft geen vonken na alles NIEUW!

Ongelezen bericht door coen.derbi »

Flavi schreef: zo 21 nov 2021, 19:17 Hallo, ik ben al even op zoek naar mijn probleem. Maar na letterlijk 7 maand geef ik het op. Ik heb een derbi senda sm xtreme 2009 gekocht van ne maat, voor opmaak dus hij reed helemaal ni. Ik heb er al van alles voor gekocht een nieuwe kabelboom, 4x cdi, contactslot, ontsteking (helemaal, de spoel de plaat) bougie kabels/doppen. En nog altijd niks, ik heb de grondkabels na gekeken en niks. Ik heb em vandaag voor de laatste keer helemaal uiteen gedaan dus alleen de kader, blok en kabelboom + cdi.... En zo alleen de noodzakelijke dinge verbonden dat mij vonken zou moete geven. En er gebeurt gewoon HELEMAAL NIKS. weet iemand wat het zou kunnen zijn? Batterij en zo is ook opgeladen geweest dus de lampjes op mijn stuur gingen wel aan.
is de ontsteking wel heel? mischien de stator kapot?
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Derbi geeft geen vonken na alles NIEUW!

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Contactslot kapot
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Derbi geeft geen vonken na alles NIEUW!

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Meet maar eens om de groenzwarte draad naar je cdi. Als je de sleutelomgooit moet hierin wat veranderen.
Plaats reactie