Waar moet mijn kabelboom langs?

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
bjorn_drd racing
Beginnende Derbi fan
Berichten: 47
Lid geworden op: di 25 jan 2022, 20:54
Vervoersmiddel: derbi senda sm drd racing 2007

Waar moet mijn kabelboom langs?

Ongelezen bericht door bjorn_drd racing »

Hallo ik heb laatst een kabelboom gekocht voor een derbi drd racing 2007 alleen weet niet waar die langs moet lopen. Kan iemand mij helpen door middel van fotos, tekeningen of een goede uitleg?😅👍
MerijnL
Beginnende Derbi fan
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 24 jul 2022, 15:35
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2009

Re: Waar moet mijn kabelboom langs?

Ongelezen bericht door MerijnL »

Oke ik heb een drd racing 2009 dus in mijn ogen zou dat wel redelijk het zelfde moeten zijn bij ons. Ik ga er even vanuit dat je je hele kabelboom los hebt en vanaf de kenteken kant naar Je stuur kijkt. Je legt je kabelboom aan je accu- dan gaat hij een stukje naar beneden richting je frame (aan de rechterkant)- dan gaat hij weer omhoog richting een haak die zit ongeveer halverwege waar je tank normaal zit. En dan als laatste ga je richting je balhoofd onder het frame door en vouw je hem linksom langs je balhoofd. Dit was zo gauw even uit mijn hoofd hoe ik het het beste kon uitleggen. En de achterkant richting je achterlicht spreekt voor zich.
bjorn_drd racing
Beginnende Derbi fan
Berichten: 47
Lid geworden op: di 25 jan 2022, 20:54
Vervoersmiddel: derbi senda sm drd racing 2007

Re: Waar moet mijn kabelboom langs?

Ongelezen bericht door bjorn_drd racing »

MerijnL schreef: za 13 aug 2022, 23:36 Oke ik heb een drd racing 2009 dus in mijn ogen zou dat wel redelijk het zelfde moeten zijn bij ons. Ik ga er even vanuit dat je je hele kabelboom los hebt en vanaf de kenteken kant naar Je stuur kijkt. Je legt je kabelboom aan je accu- dan gaat hij een stukje naar beneden richting je frame (aan de rechterkant)- dan gaat hij weer omhoog richting een haak die zit ongeveer halverwege waar je tank normaal zit. En dan als laatste ga je richting je balhoofd onder het frame door en vouw je hem linksom langs je balhoofd. Dit was zo gauw even uit mijn hoofd hoe ik het het beste kon uitleggen. En de achterkant richting je achterlicht spreekt voor zich.
Oke kan ik u even ergens op berichten zodat u een filmpje kan sturen?😅😅 insta, snap, whatsapp?
MerijnL
Beginnende Derbi fan
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 24 jul 2022, 15:35
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2009

Re: Waar moet mijn kabelboom langs?

Ongelezen bericht door MerijnL »

Sorry voor de late reactie. Ik ben ook nog met de mijne bezig. Maar hierbij de foto. Hoop dat dit je verder helpt. Mocht er verder nog iets zijn hoor ik het wel. https://cdn.discordapp.com/attachments/ ... G_4602.jpg


Mijn kabelboom is ingetapet in groen en blauw btw
bjorn_drd racing
Beginnende Derbi fan
Berichten: 47
Lid geworden op: di 25 jan 2022, 20:54
Vervoersmiddel: derbi senda sm drd racing 2007

Re: Waar moet mijn kabelboom langs?

Ongelezen bericht door bjorn_drd racing »

MerijnL schreef: do 18 aug 2022, 21:25 Sorry voor de late reactie. Ik ben ook nog met de mijne bezig. Maar hierbij de foto. Hoop dat dit je verder helpt. Mocht er verder nog iets zijn hoor ik het wel. https://cdn.discordapp.com/attachments/ ... G_4602.jpg


Mijn kabelboom is ingetapet in groen en blauw btw
Hardstikke bedankt en spannings regelaar zit achter de linkerzijkap op het onderste boutje toch?
MerijnL
Beginnende Derbi fan
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 24 jul 2022, 15:35
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2009

Re: Waar moet mijn kabelboom langs?

Ongelezen bericht door MerijnL »

ja zo even uit mijn hoofd wel
bjorn_drd racing
Beginnende Derbi fan
Berichten: 47
Lid geworden op: di 25 jan 2022, 20:54
Vervoersmiddel: derbi senda sm drd racing 2007

Re: Waar moet mijn kabelboom langs?

Ongelezen bericht door bjorn_drd racing »

MerijnL schreef: za 03 sep 2022, 14:49 ja zo even uit mijn hoofd wel
Ha merijn tijdje geleden al maar de draden van jou bobine waar zijn deze allemaal op aangesloten? Bij mij heb ik hier een gele en groene over die nergens op zijn aangesloten en los hangen😅😂
MerijnL
Beginnende Derbi fan
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 24 jul 2022, 15:35
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2009

Re: Waar moet mijn kabelboom langs?

Ongelezen bericht door MerijnL »

Sorry voor de late reactie…. Heb in middels een race ontsteking gemonteerd en zou zo uit mijn hoofd die gele en groene draad niet weten.
Plaats reactie