derbi senda batterij laat niet op
Geplaatst: za 20 jun 2026, 08:56
hallo
Ik heb een derbi senda drd racing van 2005
Ik was er gisteren mee aan het rijden en ik legde hem stil zette het contact terug op en mijn verlichting ging niet meer.
Alleen nog maar mijn digitale teller heb de batterij nu uitgemeten zit maar 6 v op en als ik de derbi draaiend zet blijft die 6v er en krijgt geen 14v voor de batterij op te laden Ik heb ook gezien dat er van alles is aangeprult geweest aan de kabelboom en online vind ik geen duidelijk schema en heb geen idee hoe al de kabels moeten zitten als iemand weet waar ik het beste begin te zoeken of kan helpen laat maar iets weten dan.
vriendelijke groeten vic
Ik heb een derbi senda drd racing van 2005
Ik was er gisteren mee aan het rijden en ik legde hem stil zette het contact terug op en mijn verlichting ging niet meer.
Alleen nog maar mijn digitale teller heb de batterij nu uitgemeten zit maar 6 v op en als ik de derbi draaiend zet blijft die 6v er en krijgt geen 14v voor de batterij op te laden Ik heb ook gezien dat er van alles is aangeprult geweest aan de kabelboom en online vind ik geen duidelijk schema en heb geen idee hoe al de kabels moeten zitten als iemand weet waar ik het beste begin te zoeken of kan helpen laat maar iets weten dan.
vriendelijke groeten vic