electra derbi senda sm drd racing 2008

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
derbi1992
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda sm drd racing 2008 blauw/wit

electra derbi senda sm drd racing 2008

Ongelezen bericht door derbi1992 »

heeft er iemand toevallig wat foto's hoe het electra loopt van derbi senda sm drd racing 2008

heb hem nammelijk helemaal gestript en het frame gespoten alleen ben vergeten foto's te maken :eerie: dus loop te klote met in elkaar zetten van het electra, dus foto's van bij je stuurkolom en hoe het zit bij je bezinetank en accu.

mischien ook nog een foto van hoe je gaskabel precies loopt.

alvast bedankt
Rikkert
Pro tuner
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia

Re: electra derbi senda sm drd racing 2008

Ongelezen bericht door Rikkert »

Hay!

Kijk, ik heb even snel een paint gemaakt, waarbij ik een voorbeeldje wil geven van hoe het zit:

Gaskabel:
Afbeelding

De kabel vanaf het gashandel wurm je tussen je kroonplaten langs, en op de plek waar de splitter hangt, zit een haak op het frame gelast. Daar doe je dus je splitter in. De lange kabel leg je onder je carburateur door naar je oliepomp, en de korte sluit je aan op je carburateur. Spreekt voorzich lijkt mij.

Kabelboom:
Afbeelding

De kabelboom leg je met de meeste stekkers aan je balhoofd kant. Die leg je tussen je je tank door naar achter, en maak je met een paar ty-wraps vast aan je subframe. Het overtollige kabelboom rol je op boven je luchtfilter box, en dan de 3 kabels voor het achterlicht, werk je door de gaten zoals afgebeeld, naar achter toe! :happy:

Ik hoop je voldoende info te hebben gegeven :happy:
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
derbi1992
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda sm drd racing 2008 blauw/wit

Re: electra derbi senda sm drd racing 2008

Ongelezen bericht door derbi1992 »

ja hoor daar schiet ik een heel stuk mee op

dank je
Plaats reactie