geen zekering en spanningsregelaar

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
xtremederbi
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi xtreme 80cc, sprint aerox,puch typhoon

geen zekering en spanningsregelaar

Ongelezen bericht door xtremederbi »

Hoi,

Ik heb pas een nieuwe aanwinst gekocht er zitten geen tellers niks op,
De lichten die deden het niet dus ik kijken.. Bleek de accu te zijn dus nieuwe accu erop klaar achter en voor licht doet het!
Dus ik had nieuwe lamp gekocht voor voorkant dus ik voorkant draden knippen en aansluiten op de nieuwe koplamp en toen deed niks het meer!!
Ook zit er geen spanningsregelaar en zekering tussen nergens!
Dus mijn vraag hoe komt het dat voor niet meer doet en achter in 1 keer ook niet?
En als ik een losse zekeringhouder tussen de draden zet en daar dan zo'n klik zekering indoe is dat ook goed dan??
Er loopt btw ook geen stroom meer door de draden waar de koplamp zat..

Mvg
En alvast bedankt!
Yamaha Aerox te koop! polini evo2 70cc, yasuni c21, stage 6 inlaat,alles malossi achter de carterkap, twins pvl race ontsteking, cilinder en carters max getuned! pb voor foto's

Derbi Xtreme 80cc tekoop, zie aanbod op forum
Huug
Pro tuner
Vervoersmiddel: DRD Racing #85

Re: geen zekering en spanningsregelaar

Ongelezen bericht door Huug »

omdat je waarschijnlijk geen zekering hebt gemonteerd, vervolgens ergens kortsluiting hebt gemaakt en door de grote stroom die er is gaan lopen een ander onderdeel hebt doorgebrand :emo:. Zekering zit er niet voor niets in. Beter ga je gewoon met een multimeter doormeten waar het fout is gegaan ipv hier dingen vragen want vanaf hier kunnen we je niet echt verder helpen.
Afbeelding
Plaats reactie