Goede dag brommerbezitters,
Mijn vraag was of een velg van een Xtreme in de (goude) voorvork past van een drd limited edition (05-07) mits je de as veranderd?
Ik twijfel dan ook of de originele remklauw van mijn extreme daarop past?
Ik hoor het wel!! Bob
Xtreme velg in drd voorvork?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: LTD 08 + vievacitie
Re: Xtreme velg in drd voorvork?
je gaat dus maar één remschijf vatten? Dus gewoon een ophangpunt 'leeg' laten?B-xtreme schreef:Goede dag brommerbezitters,
Mijn vraag was of een velg van een Xtreme in de (goude) voorvork past van een drd limited edition (05-07) mits je de as veranderd?
Ik twijfel dan ook of de originele remklauw van mijn extreme daarop past?
Ik hoor het wel!! Bob
Kan je dan niet beter een showa USD zoeken?
Remklauw past er inderdaad niet op, en je velg volgens mij ook niet, iemand die dat kan bevestigen?
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
- Joenne88
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Yamaha FZX 750, Peugeot 106
ik heb een xtreme wiel uit een showa usd in een marzocchi usd gemaakt. as heb ik zelf een nieuwe gedraaid (van 12mm en dikker klemstuk) en bij de ene poot een bus gemaakt. een remklauw van een showa poot is absoluut niet goed pas te maken op een marzocchi vork. daar heb ik een bijgehorende remklauw bij gezocht uiteindelijk.
Roses are red, Violets are blue, and i blew my load all over You
- Han
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda drd pro 07, derbi drd project, derbi rm 70cc crosser, derbi drd limited 09, drd 03 R
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=210
je kan ook gewoon 2 6002 lagers halen dan kan je extreme velg in die 15mm as. Als je een 240mm schijf zoekt (van extreme R) dan past het als het goed is meteen. Wel icm een drd klauwJoenne88 schreef:ik heb een xtreme wiel uit een showa usd in een marzocchi usd gemaakt. as heb ik zelf een nieuwe gedraaid (van 12mm en dikker klemstuk) en bij de ene poot een bus gemaakt. een remklauw van een showa poot is absoluut niet goed pas te maken op een marzocchi vork. daar heb ik een bijgehorende remklauw bij gezocht uiteindelijk.
KIJK HIER VOOR LIMITED ONDERDELEN EN NOG VEEL MEER:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=5 ... 85#p224285" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=5 ... 85#p224285" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joenne88
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Yamaha FZX 750, Peugeot 106
dat is idd ook een optie
, maar je moet zowizo een andere as + remklauw hebben dan.

Roses are red, Violets are blue, and i blew my load all over You
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD #85 2009 mhr80 team
Als ik zo'n vork koop koop ik het ineens met velg en dubbele remschijf incl remmerij om de beunerij te vookomen
Tog bedankt mannen!!

Tog bedankt mannen!!