Welke carburator (mag dicht)

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Florian
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda X-treme

Welke carburator (mag dicht)

Ongelezen bericht door Florian »

Dag beste
ik rijd nu met een MHR 80cc met een 17.5 carb (de stand) maar gaat nie zo goed vindk... Ik weet dat ik best wat groter maatje neem maar welke maat? Zat te denken aan 21mm van malossi of een 26 van malossi of een 28 van malossi team (maar is die niet wat te groot?). Welke raden jullie mij aan? (ik dacht aan de 21mm omdat je die het vaakst ziet op een 80cc, maar ik kan verkeerd zijn en vraag het daarom liever eens aan mensen die er al wat meer ervaring mee hebben :D )
Groeten
Florian
Laatst gewijzigd door Florian op ma 14 mei 2012, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Pieke schreef:Hou gewoon je mond als je het niet weet. Fout advies heeft niemand wat aan.
jony
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo

Re: Welke carburator

Ongelezen bericht door jony »

wat voor een uitlaat heb je
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Florian
Derbi fan

jony schreef:wat voor een uitlaat heb je
Scr corse hm 50/70
Pieke schreef:Hou gewoon je mond als je het niet weet. Fout advies heeft niemand wat aan.
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Welke carburator

Ongelezen bericht door Boeki »

21mm voldoet in principe prima, als je toch nog even wat extra's wilt kan je voor een 24 of 26mm gaan. Ik heb nog een complete 26mm inlaatset voor je als je wilt.
Open the Throttle and Smile
Florian
Derbi fan

Boeki schreef:21mm voldoet in principe prima, als je toch nog even wat extra's wilt kan je voor een 24 of 26mm gaan. Ik heb nog een complete 26mm inlaatset voor je als je wilt.
En is een 28mm dan veel te groot, of kan die toch nog net? (ik wil niet constant verzuipen alsk rij)
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Welke carburator

Ongelezen bericht door Boeki »

Ja, dat kan wel, de vraag is alleen of het nog de moeite waard is als je het verbruik en prestatiewinst tegenover elkaar zet.
Open the Throttle and Smile
Florian
Derbi fan

Boeki schreef:Ja, dat kan wel, de vraag is alleen of het nog de moeite waard is als je het verbruik en prestatiewinst tegenover elkaar zet.
Verbruik maakt me eigenlijk niet zoveel uit.... ik wil gewoon lekker hard optrekken :D Ik ga werken voor een reden hé (A)
Bedankt voor de hulp Boeki
Gesloten