ik zou straks wel eff foto plaatsen, @DaanS nee gewoon tijdens het rijden, valt het erg op
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
Verschilt weer per derbi. 2 manieren om een goed idee te krijgen. Ga op rollerbank staan (gewoon politie bureau bellen vaak mag het, zonder boete natuurlijk) of met een gps gaan rijden. staat tegenwoordig bijna op alle telefoons of pak een tomtomderbi for life schreef:klopt en km teller van derbi senda percies altijd.
want ik heb gehoordt dat er zo,n 5 km afwijking in zit.
is het nou als je 50 rijdt op km teller 55, of juist 50 rijdt 45 op de teller.
alvast bedankt
is toch normaal dat je motor/brommer plaat gaat in de bochtnielstheto schreef:Wat als de brommer met mee meeleunt in de bocht dus als ik links stuur voel ik dat hij naar links wilt same shit voor rechts ?? Iemand ideeen..
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Kan prima hoor zo lang je het niet te gek maaktgarra432 schreef:Met een 2tak mag je toch niet op de motor afremmen?
Moet je dan als je geen gas geeft gelijk de koppeling inhouden?
Ik vind namelijk dat geluid vet als je downshiftNiet dat ik het vaak doe, omdat ik wel eens gehoord hebt dat het slecht is voor je blok.