ik ben aant kutte om me achter remblokjes te vervangen maar krijg ze voor geen mogelijkheid erin iemand miss een fototje van hoe het hoort te zitten want ben er niet zeker van of t allemaal wel goed zat
heb je wel de de goeien blokjes?
En zit je remklauw vast zo ja uit elkaar halen de busjes iets opschuren hoeft geen revisiesetje kan wel hoeft niet
dan soort vasaline ertussen is special voor remzuigers ken je bij auto onderdelenzaak halen en je ken weer remmen
hoop dat je er wat aan hebt
Agent : jongenman jij reed 90 waar je 50 mag
Jongen: Dat rij ik altijd :p
als je je zuigers helemaal teruggedrukt heb moeten ze gewoon passen, goedkope remblokjes willen nog wel eens afwijken van maat,je moet zowiezo even kopervet, of ander vet op de raakpunten doen, en als ze dan nog niet willen even beetje afvijlen van de zijkanten
ik lag uit: doek insmeren met 2 takt olie, achter je krukas drukken en krukas ronddraaien, voila je gruis ligt op je doek, derbi-ftl zet zichzelf voor schut
En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen
dat heeft die niet gezegd, en ook niet of die ze uberhoupt al terug heeft geduwt
ik lag uit: doek insmeren met 2 takt olie, achter je krukas drukken en krukas ronddraaien, voila je gruis ligt op je doek, derbi-ftl zet zichzelf voor schut
En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen