Nee even serieus, ik heb gelezen dat als een schakelbrommer even snel gaat als een scooter dat dit op de rollerbank niet altijd het geval is. Oftewel een schakelbrommer geeft een hogere snelheid aan op een rollerbank dan een scooter met dezelfde snelheid, is dit waar of is dit gewoon een fabeltje?
rollerbank snelheid
-
derbi-mayhem
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: tomos
rollerbank snelheid
Dit is niet het standaard zeiktopic om te zeiken over een bekeuring mensen
Nee even serieus, ik heb gelezen dat als een schakelbrommer even snel gaat als een scooter dat dit op de rollerbank niet altijd het geval is. Oftewel een schakelbrommer geeft een hogere snelheid aan op een rollerbank dan een scooter met dezelfde snelheid, is dit waar of is dit gewoon een fabeltje?
-
Blokje
- Tuner
- Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro - Locatie: Amsterdam
Re: rollerbank snelheid
Denk een fabeltje. Zou niet weten waarom. Meestal zelfs zachter dan een scooter, aangezien ze de 6de versnelling nog wel eens willen vergeten