hallo,
Ik wil een derbi kopen ik heb er een gezien met 16500km
Hij lekt alleen een klein beetje mengsmering bij de oliepomp
In 2009 was een circlipje losgegaan en is allemaal bij de dealer gerepareerd
Hij staat ook een beetje rijk afgesteld maar dat is af te stellen.
Het gaat om een Derbi senda Drd racing 2006
Is dit allemaal ernstig of niet?
Alvast bedankt!
Derbi kopen
- Oreo
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Tomos A35 (snor)
Tomos 4TL (2 keer)
Derbi Senda DRD X-treme
Honda MTX-SH
Volkswagen Golf 1.8 Milestone - Locatie: Ter Aar
Re: Derbi kopen
Als de boel bij de zuigerveren gewoon gefixed is dan is dat gewoon prima, heeft hij een bon om dat te bewijzen?
Dat probleem met het olie lekken heb ik zelf nooit gehad. Maar iedereen lijkt dat gewoon te repareren met vloeibare pakking tussen de afdekplaat, is zo gedaan dus.
Afstellen is zo gedaan, gewoon ff de kleur van de bougie checken na een stuk rijden en op basis daarvan de sproeier vervangen.
Met een klein beetje moeite en geld is de brommert volgens mij gewoon netjes te maken, zo ernstig is het allemaal echt niet.
Als de prijs niet al te hoog is heb je naar mijn mening een hele mooie brommert!
Dat probleem met het olie lekken heb ik zelf nooit gehad. Maar iedereen lijkt dat gewoon te repareren met vloeibare pakking tussen de afdekplaat, is zo gedaan dus.
Afstellen is zo gedaan, gewoon ff de kleur van de bougie checken na een stuk rijden en op basis daarvan de sproeier vervangen.
Met een klein beetje moeite en geld is de brommert volgens mij gewoon netjes te maken, zo ernstig is het allemaal echt niet.
Als de prijs niet al te hoog is heb je naar mijn mening een hele mooie brommert!
No free rides, gas or ass!
Re: Derbi kopen
bedankt!