Benzine tank Verwijderen
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi Senda
Benzine tank Verwijderen
hallo,
ik heb een paar maanden terug dus mijn eerste schakelbrommer gekocht, ik heb opzich wel basis ervaring met brommers aangezien dit mijn 4de brommer is. alleen wou ik graag mijn derbi afstellen alleen kan ik met mijn dikke vingers heel slecht bij de carb, en voor de bougie heb ik wel een bougie dop maar is er geen ruimte voor om er bij te kunnen komen. een kameraad van mij zij gewoon even de tank verwijderen dan kan je er zo bij. nou weet ik niet of dit de beste manier is dus daarom vraag ik het even. alvast bedank!
ik heb een paar maanden terug dus mijn eerste schakelbrommer gekocht, ik heb opzich wel basis ervaring met brommers aangezien dit mijn 4de brommer is. alleen wou ik graag mijn derbi afstellen alleen kan ik met mijn dikke vingers heel slecht bij de carb, en voor de bougie heb ik wel een bougie dop maar is er geen ruimte voor om er bij te kunnen komen. een kameraad van mij zij gewoon even de tank verwijderen dan kan je er zo bij. nou weet ik niet of dit de beste manier is dus daarom vraag ik het even. alvast bedank!
Laatst gewijzigd door Steeksleutel-Angst op do 05 jun 2025, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda SM Xtreme/Xrace
Re: Benzine tank Verwijderen
Hallo,
Het makkelijkste is denk ik gewoon een van de zijkappen er af halen, dan kan je er normaal wel bij. Dat heeft bij mij toch geholpen.
Het makkelijkste is denk ik gewoon een van de zijkappen er af halen, dan kan je er normaal wel bij. Dat heeft bij mij toch geholpen.
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Rieju MRX (2008), Aprilia sx 50 (2016), Piaggio Zip
en om de bougie te verwijderen kun je gewoon. ookal past het niet bij je naam. een steeksleutel of ringsleutel gebruiken
-
- Banden plakker
-
- Tuner
misschien wil een moersleutel ook wel lukken. maar anders s t tank weghalen of sleutel kopen.
-
- Banden plakker
-
- Tuner
ik zou toch kijken of je zoiets aan kunt schaffen, maar dat is aan jou natuurlijk.
tank zit alleen vast met een beugel onder het zadel. dan kun je die omhoog schuiven. soms beetje wringen ligt eraan hoe je kabelboom ligt. pas op dat je benzine kraan niet tegen je frame blijft hangen want dan kan je die lostrekken en dan krijg je overal benzine. zorg ook dat je benzineslang los zit.
tank zit alleen vast met een beugel onder het zadel. dan kun je die omhoog schuiven. soms beetje wringen ligt eraan hoe je kabelboom ligt. pas op dat je benzine kraan niet tegen je frame blijft hangen want dan kan je die lostrekken en dan krijg je overal benzine. zorg ook dat je benzineslang los zit.
-
- Banden plakker
het is mij gelukt erg bedankt!pog schreef: ↑do 05 jun 2025, 12:14 ik zou toch kijken of je zoiets aan kunt schaffen, maar dat is aan jou natuurlijk.
- 42
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht ) - Gallery: https://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=24459
Project: https://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=25612 - Locatie: Zeeland