Beste mensen
Mijn derbi gpr (2010 nieuw model) werkt helemaal naar behoren alleen een probleem als het blok warm is weigert hij op de startmotor aan te slaan aan duwen is geen enkel probleem een meter duwen en hij loopt zijn er meer mensen bekend met dit
probleem en weet iemand hier een oplossing voor hij is verder fabrieks orgineel alleen helemaal ontgrenst
bvd marcel
warme start probleem
- harvik
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xtreme special edition 10/11, Tomos A35 snor, Tomos A35 70cc
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2620
Re: warme start probleem
had ik met mijn derbi xtreme ook last van toen hij helemaal begrenst was. toen helemaal ontgrenst en afgesteld. Dus misschien ligt het aan je afstelling.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi gpr50
hij is al vele malen terug geweest naar de dealer maar zij hebben ook niet echt een oplossing voor dit probleem aan de afstelling lijkt het mij niet te liggen hij loopt verder prima maar hij gaat binnen kort terug naar de dealer en ik zal zeker vragen of ze hier naar willen kijken
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: cpi oliver
Met warme motor nog maar een keer heel goed op de luchtschroef afstellen.
- harvik
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xtreme special edition 10/11, Tomos A35 snor, Tomos A35 70cc
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2620
Ik was in het begin ook vaak terug gegaan naar de dealer. konden hem ook niet goed krijgen. heb t samen met me oom gedaan en heb nu geen problemen meer
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi gpr50
goede tip ik zal er na laten kijken lijkt me ook wel logisch wat die luchtschroef betreft dit zou net dat kleine verschil kunnen maken tussen wel aan slaan of niet aan slaan