Ben namelijk toe aan vervanging

als je even had gezocht vond je ze hiertommie schreef:Weet iemand of de michelin pilot sport achterband nog ergens in de aanbieding is?
Ben namelijk toe aan vervanging
je hebt een imbus vijsje zitten in je blok( ongeveer in het midden aan de rechterkant van je blok) als je dat er uit vijsd zie je tot waar je de blokolie moet opvullenLucifer schreef:hoeveel ml blokolie mag er in mijn blokje ??
en wat is de mengverhouding voor benzine/olie (zelf mengen) met dr70/leovince V6/21mm carbu?? (...ml/l)
het is een vacuumkraantje dus u nafte loopt niet uit als je het darmpje lostrekt zal direct ff kijken hoe de mijn is aangesloten en zalt keer laten wetenLucifer schreef:heb nog even een vraagje..
ik zie dat een derbi geen aan/uit hendeltje heeft op de benzinekraan... ook komen hier 2 darmpjes uit? hoe moet je deze dan aansluiten?
en wat als je je sproeier wilt vervangen.. kun je je benzinekraan niet uit gaan zetten dus hoe lossen jullie dit op?
groeten
normaal zit er aan de andere kant een stekker. waar diezelfde draden inzittenjamieb3 schreef:hee jongens, hoe haal ik mn contact open? zoals ik zie komt er een zwarte draad uit het contact, maar hoe kom ik bij de draden met kleuren? ik meot de rode hebben
alvast bedankt
royvi schreef:Sarcasme doet sommige mensen pijn, gelukkig heb ik geen gevoel.
met ontgrensde std pijp 80 / 85 met snelle pijp 95 / 100 ongAdwin schreef:Nog een vraagje
Hoeveel km loopt een standaard Derbi blok gemiddeld?
ahn ok foutjeAdwin schreef:Ik bedoelde aantal km's dus niet km/h!
Iets niet goed aangesloten.jamieb3 schreef:ik heb de magneet begrenzer gisteravond aangesloten en hij werkte matig.. ik heb leovince v6 maar niet meer opgefokt, maar alstie eenmaal in de powerband komt trekt ie zo door de begrenzer heen, flut dus..
nu heb k de begrenzer zo afgesteld datie net voor de powerband zit, dan loopt ie 40-50 maar dat is dan maar zo![]()
nadat ik hem afgesteld had probeerde k de begrenzer met de magneet eraf te krijgen en dat lukte, nu zette ik het contact uit en weer aan, zoals dat hoort en zo hoort ie weer begrenst te zijn totdat je de magneet er weer overheen haald, maar nu wil die niet meer begrenzenwat kan dit zijn?
alvast bedankt
Adwin schreef:WhahahaVandaar;)
Ojaa, heb nog een vraagje,
Ik regelmatig de choke gebruiken met starten, dan loopt hij even een poosje goed en dan zakt hij heel langzaam in toeren weg en valt hij uit.
Als hij weg zakt geef ik hem dot benzine en dat loopt hij weer even even dan zakt hij weer weg.
En als ik gas geef blijft hij iets in de midden toeren hangen.
Wat kan dit zijn?
Verkeerde afstelling
Als je een luchtchoke hebt, dan moet je eens kleinere hoofdsproeier proberen.
Even afstelrondje hoofdsproeier/luchtschroef/gasnaald uitvoeren.
Staat de brommer koud gestald ?
Groetjes!