Rijd met een Giannelli conti op een airsal 50 vlinderpoort. in de 3-4-5 haal ik makelijk op de toerenteller zo'n 13-14k toeren en in de 6 duurt het iets langer.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
gwn ff metenLuukXrace schreef:weet iemand misschien de totale oppervlakte van een xrace kappenset?
gr
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boekie zegt:
Buitenkant is kant van de waterpomp. Binnenkant is kant van het tandwielLucifer schreef:hoezo buitenkant?
neen wat je dan wel kan hebben is dat je lichten gaan springen omdat die veel teveel stroom gaan krijgen fzoietsdirkvdwijst schreef:is een accu nodig voor een vonk?