heheheheheh was het maar zon feest dan was ik dit jaar mischien niet met hakken over de sloot naar het derde jaar mbo gegaanstefanwinter schreef:Whoops klopt had het verkeerd om.
Shame on me
Gelukkig let D25 altijd goed op

heheheheheh was het maar zon feest dan was ik dit jaar mischien niet met hakken over de sloot naar het derde jaar mbo gegaanstefanwinter schreef:Whoops klopt had het verkeerd om.
Shame on me
Gelukkig let D25 altijd goed op
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
kwaliteit van airsall is er ook gigantisch op vooruit gegaan hoor. mhr is natuurlijk wel kwaliteits gezien beter maar als je kijkt naar het prijs verschil dat ze hebben.stefanwinter schreef:MHR, is toch wel duidelijk dat de kwaliteit van mhr gewn top is vergelijken met airsal.
std krukas kan wel goed met een 70cc hoorNorbertKB43 schreef:Haha ik dacht ookal, maar airsal 70 zou wel lukken op std krukas zonder spelling?
En is een andere krukas erin doen zelf te doen?
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Fabioxz schreef: Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..