aanrijding en technisch onderzoek

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Rinkeeee96
Beginnende tuner
Berichten: 202
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 22:06
Vervoersmiddel: Derbi DRD Pro bj 2007
Locatie: Veldhoven

Re: aanrijding en technisch onderzoek

Ongelezen bericht door Rinkeeee96 »

Zit idd in het zuiden, tegen de grens met belgie. Maar heb de politie hier nog nooit nodig gehad. :happy:
robooh
Schakelrijder
Berichten: 141
Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 16:26

Re: aanrijding en technisch onderzoek

Ongelezen bericht door robooh »

maareh jongens, ik woon in zaandam vlakbij amsterdam, in zaandam zelf vanaf mei tot september heb ik hier ongeveer 12 rollers gehad schat ik zo. en nog nooit gepakt :box:

maarrrr ik kan een derbi senda drd 03 met wok kopen voor een prijs van 275 euro, welke ik dus niet laat staan bij een maat van me, dus deze wil ik dan helemaal opknappen en keuren, en me ongeluk brommer verkopen in onderdelen, op het blok na, hier wil ik(als ik na het kopen van de drd, weer geld heb) een dr70/80 opzetten, en dan heb ik dus een std blok van de drd en een 70cc blok van me crash-senda


alss ik em inderdaad ooit terug krijg, me vader gaat maandag bellen, en dan is de agent wiens dienstnummer ik heb ontvangen, er ook zelf. hopelijk kan hij me vader dan wat meer vertellen dan 'het onderzoek is nog bezig, we bellen u terug als het klaar is'
zal maandagavond wss dus een update in dit topic plaatsen als we eindelijk wat verder geholpen zijn
robooh
Schakelrijder
Berichten: 141
Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 16:26

Re: aanrijding en technisch onderzoek

Ongelezen bericht door robooh »

nou vanochten bij bureau geweest weer, en wat denken jullie
de brommer is 2dagen terug opgehaald en naar alkmaar overgebracht voor het technisch onderzoek, dat ding heeft hier 2 weken voor niks gestaan heb ik maar steeds bellen elke dag en niks te weten komen
ben dat ding al 2weken kwijt, was me dagelijks vervoer..lekker dit
Benny
Banden plakker
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 31 mei 2015, 19:50
Vervoersmiddel: Senda xtreme 2005

Re: aanrijding en technisch onderzoek

Ongelezen bericht door Benny »

Sorry dat ik van het topic afwijk maar hoe neem jij pizzas mee op n derbi? :blink:
ebervanroij
Pro tuner
Berichten: 871
Lid geworden op: zo 07 sep 2014, 23:51
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001

Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002
Locatie: Helden, Limburg

Re: aanrijding en technisch onderzoek

Ongelezen bericht door ebervanroij »

Benny schreef:Sorry dat ik van het topic afwijk maar hoe neem jij pizzas mee op n derbi? :blink:
Hahaha ik denk gwn in een tas ofzo, tenminste zo doe ik het als ik pizza ga halen met mn derbi :p
Afbeelding
robooh
Schakelrijder
Berichten: 141
Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 16:26

Re: aanrijding en technisch onderzoek

Ongelezen bericht door robooh »

Benny schreef:Sorry dat ik van het topic afwijk maar hoe neem jij pizzas mee op n derbi? :blink:
In de tas om pizzas te bezorgen,en deze leg ik dan half op me tankkapje en half op me zadel tussen me benen.
Maar dit herhalen ga ik niet meer doen,brengt teveel gezeik met zich mee als het zoals bij mij fout gaat
Plaats reactie