dit kun je ook bij (sommige) pompen gewoon tanken, heb je geen gekut met zelf mengen enzo...
Gaat super!

oke, goed dat je dat zegt, als ik 80cc ga rijden was ik van plan gewoon de hoeveelheid olie erbij te gooien zo dat het 1:40 wordt...royvi schreef:Bagger olie, ik ken wel iemand die heeft 1x uit nood dat gehaald voor zijn crosser omdat de winkels dicht zaten en de benzinepomp geen olie meer had. Zuiger en cilinder naar de kloten...
Zoals bij brommertjes zal het nog wel goed gaan, maar bij snellere setups zou ik het niet meer aandurven.
Inderdaad, en onze locale pomp heeft die 2 takt pomp al jaren niet meer.royvi schreef:Zelf mengen is ook nog eens goedkoper!Ik zou dan wel in een jerrycan mengen, dat is veel makkelijker schudden
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Omdat de bezinepompen de goedkoopste olie gebruiken die er is uit het oogpunt van winst maken.Dick schreef:hoezo is mengsmering bij de pomp rommel??
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
'Dat deed ik voordat ik gister mijn gashandel en ori. gaskabel erop heb gezet. nu loopt ie op de olipomproyvi schreef:Maar als je olie pomp het doet waarom tank je dan mengsmering![]()
![]()
![]()
lol. Nee, gewoon euro 95beunhaas schreef:zit er geen rode diesel in?
Ja dat doet deze goed.royvi schreef:Sluit de vlotternaald nog wel goed af?
royvi schreef:Gasschuif kan blijven hangen door krasjes erop.
Die gasnaald moet je gelijk vervangen, want door die krasjes en deukjes kan hij ruk lopen
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.