Weetje toevallig nog m'n vraag over de schokbreker?
royvi schreef:Sarcasme doet sommige mensen pijn, gelukkig heb ik geen gevoel.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ik heb een am6 blok en een kabelboom van een DRD, Ik wil dus die stekkertjes aanpassen kan dit??Rikkert schreef:Ik zou gewoon kijken voor een DRD kabelboom. Hoef je ook niet te kutten, en past direct.
nee dat verschil is echt minimaal. Het probleem bij een 2-tact is dat het meeste geluid bij de bocht zelf vandaan komt. geef maar eens gas met je hand voor de brommer (zorg dat hij niet uitvaltjamieb3 schreef:hee jongens,
ik heb nu een v6 uitlaat maar als ik er een gianelli demper op zet krijgt ie dan een ander geluid? en mooier?
bedankt
alles is aan te passen maar ik denk dat je beter kunt vragen of het de moeite waard iswespa schreef:Ik heb een am6 blok en een kabelboom van een DRD, Ik wil dus die stekkertjes aanpassen kan dit??Rikkert schreef:Ik zou gewoon kijken voor een DRD kabelboom. Hoef je ook niet te kutten, en past direct.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
begin groot en bouw af. k gok op een maatje of 6 dus bvb van 80 naar 86 of zo.ThejustF1 schreef:Hoeveel sproeiermaten scheelt je carb begrenzing ongeveer? (afvoeren)
Pak een schuifmaat, meten is wetenBassekuh schreef:Weet iemand toevallig de diameter van de kvs slangen? wil namelijk doorzichtige
Is misschien wel het beste jaHuug schreef:begin groot en bouw af. k gok op een maatje of 6 dus bvb van 80 naar 86 of zo.ThejustF1 schreef:Hoeveel sproeiermaten scheelt je carb begrenzing ongeveer? (afvoeren)
Pak een schuifmaat, meten is wetenBassekuh schreef:Weet iemand toevallig de diameter van de kvs slangen? wil namelijk doorzichtige
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Iemand?r-guchte schreef:PROBLEEM!![]()
Ik heb m'n remklauwen gespoten nu zitten ze weer op de brommert, de achterrem werkt prima maar de voorrem zit na een paar keer remmen zo goed als vast. Nadat ik de blokjes zo ver mogelijk uit elkaar heb gehaald met een schroevendraaier en de klauw er op heb gedaan is er niks aan de hand maar als ik de rem één keer heb in geknepen zitten de blokjes al weer dichter bij elkaar (in losse stand).
Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen, ik hoor het graag.
Alvast bedankt!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.