Mxgiic schreef:Ik heb nu een Derbi DRD Racing.
Ik moest hem nog inrijden dus prop kon niet meteen uit uitlaat, heb er nu 500km op gereden.
Bij hoeveel km kan mijn prop eruit? En hoe hard zal ie dan ONG lopen?
Hij loopt nu net iets over de 50, en als ik in de 6 op een lang stuk de choke open zet trekt ie ineens door naar 60 lijkt me echter niet goed voor de brommer.
Trouwens het is inderdaad niet goed voor de brommer dat ie door choke harder gaat, dan is je sproeier te klein,
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken , anders is der helemaal niks van te lezen
Zodat hij harder zou gaan, maar dit hoort eigenlijk niet. Als hij door de choke zoals al gezegd harder gaat krijgt hij zonder de choke dus te weinig benzine want je hoort niet beter te rijden door de choke, meestal ga je dan haperen en kan hij niet stationair lopen. En dat hij te weinig benzine krijgt heeft ook risico's.
LuukDerbi schreef:Ik heb een beunset gekocht. Een stage6 toerenteller+temp.
Alleen ik heb dus een gele en groenen draad voor de stroom aan de teller zitten. Alleen welke kleur is nou de plus? Die kabel moet ik namelijk verbinden op de accu
Is dit niet een vraag voor de electra kleine vragen ?
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=5801" onclick="window.open(this.href);return false; Past deze uitlaat op een Derbi Drd Evo? Want ik wil graag de Aprilia voorbocht hebben. Maar past de einddemper wel aan m'n frame?
Ik heb een probleem, m'n spuitstuk wil d'r niet af . 2 van de 4 boutjes krijg ik er makkelijk uit maar dat komt omdat op de andere twee een rond kopje zit . Weet iemand hoe je die er uit krijgt?
Hier nog een fototje
everyone can pis on the floor be a hero and shit on the ceiling
Ik had het al met een normale tang ge probeert maar toch nog even de waterpomp tang gepakt en ja hoor :p draai ze er zo uit . Dankje!
Nu dan een ander vraagje. Is mijn membraam nog goed?
everyone can pis on the floor be a hero and shit on the ceiling
Even erdoorheen kijken, en kijken of dat je geen licht ziet.