Huug schreef:ik heb er 6 gedaan en zit er netjes op. 5 was ook voldoende maar die laatste heb ik gedaan zodat de bus leeg was
goed uitharden is belangrijker !
Royal Club schreef:uitharden in 10minuten? reken er maar een goede halve dag per laag voor.
Dus 1 laag spuiten halve dag laten drogen 2e laag spuiten weer halve dag laten drogen enzovoort?
ja het het liefste de uitlaat even verhitten. staat als het goed is gewoon op de spuitbus hoe je moet gebruiken. Om te verhitten kan je hem om de 2 lagen even onder je brommer hangen en even goed warm rijden met mooi weer zodat je uitlaat niet helemaal vies wordt.
Huug schreef:ik heb er 6 gedaan en zit er netjes op. 5 was ook voldoende maar die laatste heb ik gedaan zodat de bus leeg was
goed uitharden is belangrijker !
Royal Club schreef:uitharden in 10minuten? reken er maar een goede halve dag per laag voor.
Dus 1 laag spuiten halve dag laten drogen 2e laag spuiten weer halve dag laten drogen enzovoort?
Uitharden en drogen voordat de andere laag erop kan is iets anders.
Uitharden zou ik 2 dagen doen, en je kunt makkelijk om het half uurtje volgende laag erop zetten.
Als je op je originele ontgrensde setup een vl6 menbraam doet hoeveel zal dit dan schelen in optrekken? Of is dit bijna verwaarloosbaar en kan je beter je geld van dat menbraam in een ander onderdeel steken wat meer oplevert (van die prijsklasse). Het zal zeker niks schelen met je top....
Adriaan schreef:Als je op je originele ontgrensde setup een vl6 menbraam doet hoeveel zal dit dan schelen in optrekken? Of is dit bijna verwaarloosbaar en kan je beter je geld van dat menbraam in een ander onderdeel steken wat meer oplevert (van die prijsklasse). Het zal zeker niks schelen met je top....
Adriaan
je zal wel wat sneller op trekken en onderin doet die meer want je hebt een betere flow maar ik weet niet of je al een ander uitlaatje hebt?
Nee zit nu nog de originele onder waar de prop uit is en de piemel af. Hij trekt nu al erg lekker tot de 74 en rijd max 78 als hij goed warm is. Er zit ook nog het originele tandwiel onder. Omdat hij al best wel 'power' heeft zal dit membraam het dan van onder nog wat versterken?
Adriaan schreef:Nee zit nu nog de originele onder waar de prop uit is en de piemel af. Hij trekt nu al erg lekker tot de 74 en rijd max 78 als hij goed warm is. Er zit ook nog het originele tandwiel onder. Omdat hij al best wel 'power' heeft voor een standaart brommer zal een vl6 membraan het dan van onder nog wat versterken?
Er zit al een 12 op daarmee rijd hij 76 maar om een 2e hands vl6 membraan voor 15 euro te kopen is dat het wel waard? Want heb geen zin om hem opnieuw aftestellen want hij is nu goed afgesteld door de brommerboer.
hallo allemaal,
Wat voor voorvork protectors zouden passen op een derbi drd evo 2010? Ik zat namelijk even te kijken naar die van easyparts voor een derbi drd racing limited van 2006/2007. Alleen viel me op dat de bevestigingen aan de voorkant van de protectors zitten. Terwijl de bevestigingspunten van de evo aan de zijkant van de voorvork zitten. Dit zal dus niet passen? En welke zou ik dan moeten bestellen?
mvg Jim
Hallo mensen,
Ik heb een probleem: Ik heb m'n koppelingsheveltje vervangen voor een nieuwe en weer aangesloten zoals (ik dacht) het zat. Maar als ik mn koppeling indruk blijft die staan en moet ik hem weer terug duwen dus het werkt niet zoals het hoort! ;p
Wie weet wat ik fout doe of wat ik heb kunnen vergeten? en hoe het wel moet?
Met Vriendelijke Groeten! p.s. stuur even pb aub want dan krijg ik een melding en anders niet, want ben er nu mee bezig toevallig!
nog even een ander vraagje;
Er zit een lelijke stikker op mijn voorkap, ik vroeg me dus af hoe ik deze er goed af zou kunnen krijgen zonder de kap te beschadigen.
mvg Jim
zit er standaard een binnenband in een Derbi (drd racing 2007) NT? want me band is lek, en er ontsnapt nu ook lucht uit 5 a 6 spaken heel vreemd? hoe kan dat? en wat kan ik hier aan doen? BEDANKT!