Zou dit te maken kunnen hebben met het verlies van kracht?
Pj
Ja zeker, haal anders de cilinder + zuiger er eens af, en stuur ons wat fotopieterjan81 schreef:Het is/was de zuiger![]()
Zou dit te maken kunnen hebben met het verlies van kracht?
Pj
Altijd leuk/interessant om een warm/vast gelopen cilinder te zien, verder kunnen mensen van het forum hem ook informatie geven.nielstheto schreef:derbi-ftw waarom graag die foto's haha
die cilinder kun je of uithonen of nieuwe... zuiger is zo goed als oudijzer .... jammer joh.. heb je niks gemerkt met ineens zomaar krachtverlies tijdens rijden? en kijk je oliepomp en reservoir na..
Tjaa, mij werd altijd vertelt dat het aan de afstelling lach. Zelfs de bromboer zei dat het dat was, dus nooit echt op gelet.nielstheto schreef:derbi-ftw waarom graag die foto's haha
die cilinder kun je of uithonen of nieuwe... zuiger is zo goed als oudijzer .... jammer joh.. heb je niks gemerkt met ineens zomaar krachtverlies tijdens rijden? en kijk je oliepomp en reservoir na..
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
spijker95 schreef:Heerlijk strak
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Meestal is dat per set (2 stuks) zet anders even een linkje der bij.MikeDRD03 schreef:heey ff een vraagie
ik wil bij easyparts die derbi drd pro handkappen bestellen
maar is dat per stuk f zijn het er gewoon 2
ik hoor van jullie
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Dat is per 2, en gvd Easyparts.... het is Derbi geen Derdi....
Haha goed opgemerktderbi-ftw schreef:Dat is per 2, en gvd Easyparts.... het is Derbi geen Derdi....
ja past volgens mijpeter96M schreef:Past de ducati ontsteking ook op een ot blok dushet vliegwiel van een nt blok op een ot blok?