Dat was terrorfreak, ga eens niet zomaar mensen beschuldigenderbi-ftw schreef:Ben jij niet die ene oplichter van het forum?arend03 schreef:weet iemand of een italkit 74cc goed loopt met een r2
OT:loopt goed, mits goed afgesteld.

Dat was terrorfreak, ga eens niet zomaar mensen beschuldigenderbi-ftw schreef:Ben jij niet die ene oplichter van het forum?arend03 schreef:weet iemand of een italkit 74cc goed loopt met een r2
OT:loopt goed, mits goed afgesteld.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
achterrem zeker?JridesDerbiW schreef:Heeft iemand nog tips voor hoe ik me rem op druk krijg, want k heb laatst revisie setje er in gedaan maar k krijg em nu niet goed op druk. als ik vol rem, remt ie niet volledig...
Heb al weet ik veel hoe vaak rem pedaal in duwen, ontluchtings nippel open, dicht, pedaal los etc.. maar voor me gevoel komt er alleen vloeistof uit