Zijn er verschillende type's achterschijven geweest? Ik heb een naaf gekocht, en de schijf had ik al. Maar de achternaaf zitten 6 boutgaten, en mijn schijf maar 3. Het past wel hoor, de steek komt overeen. Maar had het bij derbi nog nooit gezien.
En weet iemand waar ik 21 inch RVS spaken kan bestellen?
Joram schreef:Onzin, als je vlotter van carb. normaal werkt kan je je kraan gewoon open hebben staan.
ik ben het grotendeels met je eens maar ik heb dat gezeik gehad en heb er een handmatige benzine kraan onder gedrukt en mn vaccuumslang met een schroefje en vloeibare pakking afgesloten en ik had nergens meer last van..
kleinigheidje hol ie, grootigheid verkoop ie, dan hej weer handel. gezocht zwart drd pro zadel!
Joram schreef:Onzin, als je vlotter van carb. normaal werkt kan je je kraan gewoon open hebben staan.
ik ben het grotendeels met je eens maar ik heb dat gezeik gehad en heb er een handmatige benzine kraan onder gedrukt en mn vaccuumslang met een schroefje en vloeibare pakking afgesloten en ik had nergens meer last van..
kan ook gewoon zijn dat het afsluit pinnetje dat aan je vlotter zit versleten is of niet goed meer werkt
JeroenvR schreef:
Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
Is niet helemaal waar Joram als je Carb schuin hangt zit de benzine ook schuin. Dus sluit de vlotter te vroeg of te laat af, te vroeg is niet zo een probleem, maar te laat wel want omdat de benzine de vlotter niet raakt blijft hij geven, en komt het er door je overloopje weer uit.
Je vlotterwerking blijft gewoon met schuin, tenzij je em abnormaal dwars hebt zitten.
Mijne zat 45° en werkte normaal, vlotterbak gewoon vol en niks uit de overloop.
Je vlotter is hierop gemaakt qua vorm zodat ie ook goed werkt als je carb schuin zit.
Makkelijkste is om dit uit te testen door em schuin te houden en kijken of er benzine uit de overloop komt. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, met zowel kleine als grote carbs.
Beste is recht, maar het is onzin dat als je je kraan vergeet dicht te zetten je brommer verzuipt. Want als dr al een probleem is zou het uit je overloop moeten komen en niet de boel gaan verzuipen.
je hebt op de standaard ducati bobine van derbi 4 aansluit punten, maar er gaan 3 draden naar toe een groene een rode en een witte. waar is dat vierde punt? een killswitch of toerenteller ofzo? aangezien mijn toerenteller het ook niet doet?
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Klopt het dat het rode signaal lampje op m'n teller, dat thermometertje , aangaat dat de motor boven de 100 nogwat graden is?
Hij heeft vandaag bijna de hele dag in de regen gestaan, heb hem gestart en reed 2 minuten en toen ging dat lampje aan, neem aan dat de motor binnen 2 minuten niet 100 graden is'?
Wat kan het zijn, koelvloeistof probleem ?