royvi schreef:Is dat vaker? Het kan ook zijn dat er iets aan je uitlaat bleef plakken ofzo weet ik het.
nou ik heb net weer even gereden want wou toch weten wat het is eerst maar even 12 km gewoon 50 km per uur gereden.toen even geroken of die lucht er weer was nou dat was er niet dus weer open getrokken dit keer ging hij nog sneller maar toen ik weer bij me tuin stond stonk hij weer naar een vieze lucht. dus me pa ging net rijden en zag ik dat hij na die snelheids run veel blauwe rook gaf als hij stationair stond te draaien (buren waren niet zo blij )
kan het niet zo zijn dat me blokolie mee wordt verbrand ?
Reinder schreef:Dat gaat te hard voor velglint, met velglint kan je maximaal 70. Wist je dat niet eens?
hallo allemaal,
ik zit al een tijdje aan een analoge toerenteller te denken omdat ik dat digitale niks vind. nou zou ik zoon chrome koso teller het liefste naar de normale plaatsen, daar zit nogal wat ruimte dus naar mijn idee zou dat wel kunnen denk ik, maar hoe zou ik die het beste vast kunnen maken dan? ik vrees dat ik dan een plaatje meot lassen ofzo?
gr
jamieb3 schreef:hallo allemaal,
ik zit al een tijdje aan een analoge toerenteller te denken omdat ik dat digitale niks vind. nou zou ik zoon chrome koso teller het liefste naar de normale plaatsen, daar zit nogal wat ruimte dus naar mijn idee zou dat wel kunnen denk ik, maar hoe zou ik die het beste vast kunnen maken dan? ik vrees dat ik dan een plaatje meot lassen ofzo?
gr
Je weet dat er niks van die dingen klopt? volgens dat ding draait je originele cilinder 15K
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
royvi schreef:Is dat vaker? Het kan ook zijn dat er iets aan je uitlaat bleef plakken ofzo weet ik het.
nou ik heb net weer even gereden want wou toch weten wat het is eerst maar even 12 km gewoon 50 km per uur gereden.toen even geroken of die lucht er weer was nou dat was er niet dus weer open getrokken dit keer ging hij nog sneller maar toen ik weer bij me tuin stond stonk hij weer naar een vieze lucht. dus me pa ging net rijden en zag ik dat hij na die snelheids run veel blauwe rook gaf als hij stationair stond te draaien (buren waren niet zo blij )
Dat kan, maar het is wel vreemd dat hij dat dan niet doet bij 50 km/u.
Ik heb laatst frame en paar onderdelen gekocht van een drd black edition, maar ik zie nu dat er een deukje bij het rechter stepje zit, die zit daarom scheef, omdat hij een schuiver heeft gemaakt. Is dit eruit te krijgen en/ of is dit erg?
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht
gr
Je weet dat er niks van die dingen klopt? volgens dat ding draait je originele cilinder 15K
ik bedoelde en toerenteller, die zijn tog meestal wel aardig precies?
gr
gr
alleen in die onkundige handen van jouw, mijn beide koso tellers waren gewoon accuraat.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
gr
alleen in die onkundige handen van jouw, mijn beide koso tellers waren gewoon accuraat.
Oke, bij mij niet.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
royvi schreef:
Die deuk krijg je er zelf niet uit zonder speciaal gereedschap vrees ik, ga een keer langs een autobedrijf ofzo en vraag of die wat kunnen doen
Maar het is niet echt erg? qua sterkte etc
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht
Dat kan, maar het is wel vreemd dat hij dat dan niet doet bij 50 km/u.
Is de veer van de oliepomp nog wel goed, waardoor die misschien niet goed terugkomt ?
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
ik heb sinds 2 dagen een drd limited uit 2008 en heb een aantal vragen
1. vooraan piept er iets, denk dat het de rem is die wat aanloopt. wat zou ik hier aan kunnen doen. wat remvloestof eruit halen want die zit wel heel erg vol of helpt dat niet?
2. hoe voeg je foto's toe
3. bij mij is ook de rechter handkap gescheurd aan het ophangings punt bij het handvat. hoe kan ik dat het beste maken? lijmen of ik had ook gehoord van plastic lassen is dat iets?
gr huub
gank is alles, remmen is angst
boem is ho
plons is water
flits is electrisiteit
Wat te te doen tegen roest op het frame en achterbrug en zo?
Graag zou ik het wel mattzwart willen hebben. Alleen hoe moet ik tewerk gaan?
Ik heb al gelezen over polijsten ofzo. En primer?
Ik wil het wel graag zelf doen, hoe kan ik dit doen?