ik wil een derbi drd pro kopen en dan zelf opknappen en naar mijn eigen smaak opbouwen,
maar ik heb geen flouw idee hoe ik het moet aan pakken op dit moment is me budget maar 200eu

wie kan mijn tips geven of me verder op weg helpen ?? thxx
geld maakt eigenlijk jiet uit ik wil een frame maar ik kan er nergends 1 vinden waar kan ik het beste kijken ??DerbiDeventer schreef:ik zou nog ff doorsparen als ik jouw was,
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
daar heb je gelijk in maar ken je geen derbi pro kappen op een ander derbi zetten het gaat mij om die kappen ze hebben een lekker kontjeJasper schreef:Zoektoch naar een los frame kun je wel opgeven, ik ben al sinds augustus opzoek en heb er nog geen een gevonden. En als iemand erover denkt om zijn pro in onderdelen te verkopen vragen ze al €300,- voor een frame met kenteken wat veels te veel is eigenlijk.
ja die heb ik al gezien maar ik weet niet echt waar ik moet beginnen , dan kan ik net zo goed een derbi senda frame kopen en er pro kappen op passend maken of kan dat niet >>Jasper schreef:Tuurlijk kan dat, als je goed bent met dingen pasmaken.
Is al vaker gedaan, Joep van dit forum is het nu ook aan het doen. Staat een project pagina bij projectlog's.