Zou ik niet een gat in mijn frame waar de ophanging moet komen kunnen boren en daardoor heen een boutje en moertje doorhalen?

Met stripje bedoel je zo één tyrip? En nee ik heb geen ophanging. Vorige eigenaar vond dat die eraf moest..yordii schreef:als je kan best lassen want een gaatje in je frame boren zou ik niet doen, wat je kan doen is tijdelijk een stripje aan je frame hangen en de demper daar aan hangen, maar jij hebt geen ophanging?
Oke, dan zal ik dat van de week eens proberen.landopyl schreef:pak gewoon een metaal plaatje las dat tegen je frame en boor daar een gat in
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Dat is een goed idee! Ga er van de week gelijk mee bezig. Jij ook een fijne jaarswisselingyordii schreef:ja, ik heb ook een conti demper, maar je kan best even je uitlaat onder je derbi vandaan halen want je moet de demper-flens een beetje veranderen, als je uitlaat eraf is gaat dit het gemakelijkst, je moet de 3 gaatjes doorslijpen, dus dat het naar het einde van de cirkel gewoon doorloopt zo dus:
als je het gewoon recht doorslijpt (op oog nauwkeurigheid is al goed) dan past die perfect, en je moet je geen zorgen maken als het recht is kan de demper niet van plaats veranderen, als je natuurlijk de sleuf groter maakt dan de diameter van zo'n bout gat en dit bij 2/3 gaten doet kan je demper wel bewegen, maar normaal kan iedereen dit wel recht genoeg slijpen
-er is ook een andere optie natuurlijk en dat is gewoon de oude demper-flens eraf slijpen en de demper-flens van de tailpipe die erbij is er ook af slijpen en deze er dan op lassen (maar dit duurt langer en is niet nodig (kan je natuurlijk wel gebruiken als je het toch moest verpesten)
het is zo'n 10 min werk om het te slijpen en dan past de demper al, en als het moet kan je gewoon nog de originele erop zetten
het lijkt gewoon moeilijker dan het is, veel succes en een goed 2013
Mijn originele pijp heeft geen afneembare tailpijp. Anders deed ik dat wel.landopyl schreef:Je kan ook gewoon de tailpipe van de conti gebruiken
Daarna wel niet vergeten om er wat verf en lak over te spuiten hegarra432 schreef:Oke, dan zal ik dat van de week eens proberen.landopyl schreef:pak gewoon een metaal plaatje las dat tegen je frame en boor daar een gat in